AB InBev Efes Україна оголосила результати діяльності за підсумками 3-х кварталів 2020 року
06.11.2020
Компанія AB InBev Efes Україна, утворена в результаті об'єднання найбільшого в світі виробника пива Anheuser-Busch InBev (AB InBev) і регіональної пивоварної компанії з провідними позиціями Anadolu Efes, підбила підсумки роботи 3-х кварталів 2020 року.
За підсумками звітного періоду продовжує розвиватися ліцензійний портфель брендів Efes: «Білий Ведмідь» (+1,9 пп), «Старий Мельник із Діжки» (+0,4 пп) та Velkopopovický Kozel (+0,3 пп). Стабільне зростання також демонструють преміальні бренди компанії: Corona (+0,2 пп), Stella Artois (+0,1 пп) і BUD (0,1 пп).
AB InBev Efes Україна веде активну роботу в сфері корпоративної соціальної відповідальності. У вересні компанія традиційно приєдналася до проведення Всесвітнього дня відповідального споживання пива (GBRD), реалізувавши спільно з партнерами соціальний проєкт «Скажи «ні». Компанія також організувала 2 онлайн-лекції, присвячені темам безалкогольного пива та небезпеки водіння у нетверезому стані. Також у рамках формування культури відповідального споживання алкоголю AB InBev Efes Україна додала на етикетки своїх брендів попереджувальні написи та піктограми. Таким чином, компанія прагне проінформувати споживачів про негативні наслідки зловживання спиртними напоями та про важливість помірного споживання алкоголю.
Окрім того, компанія надала гуманітарну допомогу в регіони з недостатнім водопостачанням. Із цією метою на Харківській пивоварні AB InBev Efes Україна було підготовлено 10 400 упаковок (93 600 л) слабогазованої питної води, які були розподілені між дошкільними установами, школами та дитячими будинками в зоні розмежування на сході України.