Сайт містить контент тільки для користувачів, які досягли віку 18 +

Введіть дату народження

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Мені є 18

© 2019 AB InBev Efes Ukraine. Заповнюючи цю форму, ви погоджуєтеся з Правилами користування сайтом і Політикою конфіденційності.


НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Лови настрій

Health warning Health warning

Відповідальне споживання алкоголю

Відповідальне споживання алкоголю

Наша філософія

AB InBev Efes традиційно розвиває свій бізнес, виходячи з принципів корпоративної соціальної відповідальності. Компанія розуміє свою відповідальність і роль в формуванні культури відповідального споживання алкоголю і просування здорового способу життя. Компанія реалізує в Україні проекти, спрямовані на формування і просування культури відповідального споживання пива, приділяє увагу пошуку шляхів скорочення негативного впливу на навколишнє середовище, будує відкриті і чесні відносини з суспільством.

Наші цілі в просуванні культури відповідального споживання алкоголю

"Пілотні міста" - ми прагнемо принаймні на 10% скоротити кількість випадків надмірного споживання алкоголю в 6 містах до кінця 2020 року і використовувати кращі практики на глобальному рівні до 2025 року.

"Пілотні міста" - ми прагнемо принаймні на 10% скоротити кількість випадків надмірного споживання алкоголю в 6 містах до кінця 2020 року і використовувати кращі практики на глобальному рівні до 2025 року.

"Соціальні норми і маркетинг" - з метою скорочення до кінця 2025 року випадків надмірного споживання алкоголю ми маємо намір вплинути на сформовані соціальні норми і поведінку споживачів, інвестуючи не менше 1 млрд дол. США в тематичні соціально орієнтовані проекти і пов'язані з ними ініціативи.

"Соціальні норми і маркетинг" - з метою скорочення до кінця 2025 року випадків надмірного споживання алкоголю ми маємо намір вплинути на сформовані соціальні норми і поведінку споживачів, інвестуючи не менше 1 млрд дол. США в тематичні соціально орієнтовані проекти і пов'язані з ними ініціативи.

"Слабоалкогольне та безалкогольне пиво" - домогтися того, щоб слабо і безалкогольна продукція становила до кінця 2025 року не менше 20% глобальних продажів компанії.

"Слабоалкогольне та безалкогольне пиво" - домогтися того, щоб слабо і безалкогольна продукція становила до кінця 2025 року не менше 20% глобальних продажів компанії.

"Знання про вплив алкоголю" - розмістити на етикетках розширену інформацію про продукцію на всіх ринках присутності до кінця 2020 року. Підвищити до кінця 2025 року рівень знань про вплив алкоголю на організм.

"Знання про вплив алкоголю" - розмістити на етикетках розширену інформацію про продукцію на всіх ринках присутності до кінця 2020 року. Підвищити до кінця 2025 року рівень знань про вплив алкоголю на організм.

У вересні 2018 роки ми сформулювали 9 переконань і пріоритетів компанії в області відповідального споживання, які об'єднують наступні напрямки:

У вересні 2018 роки ми сформулювали 9 переконань і пріоритетів компанії в області відповідального споживання, які об'єднують наступні напрямки:

Розуміння відповідальності за скорочення і запобігання надмірного споживання алкоголю по всьому світу

Суворе наслідування кодексу відповідального маркетингу та комерційних комунікацій: реклама не повинна бути адресована неповнолітнім

Підвищення знань про алкоголь серед споживачів

Просування безалкогольних та слабоалкогольних брендів

Боротьба з ринком нелегального алкоголю

Співпраця з експертами в області охорони здоров'я, державними органами та іншими партнерами, готовими до спільної роботи

Заохочення заснованого на фактах наукового підходу і залучення експертів в області охорони здоров'я до вирішення проблеми надмірного споживання алкоголю

Зменшення випадків кермування в стані алкогольного сп'яніння

Запобігання споживанню алкоголю неповнолітніми