Сайт містить контент тільки для користувачів, які досягли віку 18 +

Введіть дату народження

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Мені є 18

© 2019 AB InBev Efes Ukraine. Заповнюючи цю форму, ви погоджуєтеся з Правилами користування сайтом і Політикою конфіденційності.


НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Лови настрій

Health warning Health warning

Всесвітній день відповідального споживання пива

Проект

Всесвітній день відповідального споживання пива

Про ініціативу

День відповідального споживання пива – проект, що існує з 2010 року і спрямований на популяризацію відповідального продажу та споживання пива. Сьогодні проект підтримують представництва компанії AB InBev у 26 країнах світу. У контексті наявної проблематики першочерговим завданням для українського представництва AB InBev у рамках проекту стало підвищення рівня обізнаності працівників роздрібної торгівлі про заборону продажу пива неповнолітнім.

В рамках Дня відповідального споживання компанія AB InBev Efes ставить перед собою амбітну мету: щороку охоплювати 90% торговельних точок України, які здійснюють продаж пива, та нагадати співробітникам кожної з них про необхідність пред'явлення документа, що підтверджує повноліття, під час покупки. Для цього в прикасовій зоні працівники компанії розміщують друковані матеріали (стікери) з написом «18+», а кожен продавець отримує спеціальний буклет з коротким переліком основних законодавчих положень, що регулюють продаж алкогольних напоїв та пива.

Починаючи з 2012 року, не тільки торгові представники AB InBev Efes, а й співробітники центрального офісу компанії і виробничих підрозділів беруть участь у проекті. Понад 6000 осіб розповсюдили більше 500 000 примірників у Києві, Чернігові, Харкові, Миколаєві та інших містах України за період 2012-2015 років.

У 2014 році проект у рамках активності «Поговори зі своєю дитиною» підтримали відомі українські діячі культури, серед яких вокаліст гурту «Скрябін» Андрій Кузьменко (Кузьма), фронтмен гурту «Друга Ріка» Валерій Харчишин, фіналісти національного вокального конкурсу «Голос країни» Арсен Мірзоян та Антоніна Матвієнко, акторки Жанна Бадоєва та Даша Малахова.

З 2015 року проект став індустріальним, адже ініціативу на глобальному рівні підтримали пивоварні компанії Carlsberg та EFES. В Україні співпрацю між компаніями було закріплено в рамках підписання «Меморандуму про наміри розвивати партнерство і вживати заходів з профілактики продажу пива неповнолітнім». Цю ініціативу підтримали міжнародна роздрібна торговельна мережа «METRO Cash & Carry» та національна – «VARUS».