AB InBev Efes Ukraine відзначила Всесвітній день відповідального споживання пива
29.11.2024
В жовтні компанія AB InBev Efes Ukraine провела активності, присвячені Всесвітньому дню відповідального споживання пива. Будучи одним зі світових лідерів пивного ринку, компанія розуміє свою відповідальність і роль у сприянні скороченню випадків зловживання алкоголю та просуванні культури відповідального споживання.
Представники команди продажів AB InBev Efes Ukraine розповсюджували в торгових точках наліпки та екоторбинки, нагадуючи продавцям та продавчиням про важливість відповідального продажу алкоголю та перевірки документів, що підтверджують вік покупців. Ця активність мала на меті підвищити контроль за продажем алкоголю неповнолітнім та підкреслити особисту відповідальність продавців за це.
Додатково компанія проводила і внутрішні ініціативи для залучення колег до теми просування культури відповідального споживання пива, адже кожен співробітник є амбасадором та сприяє поширенню принципів, які допомагають скоротити випадки зловживання алкоголем. Так, серед колег та на зовнішню аудиторію компанія просуває 4 прості, але зрозумілі підказки:
1. Чергуй алкогольні напої з безалкогольними.
2. Не сідай за кермо після вживання алкоголю.
3. Обирай напої зі зниженим вмістом алкоголю.
4. Поєднуй пиво з їжею для максимального задоволення.
Задля досягнення цілей зі скорочення випадків зловживання алкоголем, AB InBev Efes Ukraine має й інші проєкти, які всіляко сприяють меті з просування культури відповідального споживання алкоголю.
1. Протидія кермуванню авто в стані алкогольного сп’яніння: реалізація соціальної кампанії «Випив? За кермо не сідай!», яка спрямована на підвищення безпеки на дорогах та збереження життя. Разом з партнерами компанія інтегрувала спеціальний навчальний курс у загальну підготовку водіїв та водійок в автошколах, а також передала понад 500 пар окулярів Drunk Busters, які імітують стан алкогольного сп’яніння, автошколам та іншим партнерам для навчання водіїв та проведення інтерактивних занять.
2. Розвиток широкого портфеля продуктів компанії: наявність сортів пива з різним вмістом алкоголю, включаючи безалкогольне. Це дозволяє споживачу за необхідності надати перевагу безалкогольному напою або напою зі зменшеним вмістом алкоголю.
3. Інформування споживачів про склад та міцність алкоголю: надання споживачам доступу до повної інформації про продукт. На етикетці продукції компанії можна легко знайти деталі про склад, харчову цінність і вміст алкоголю.
4. Просування фудпейрингу: поширення методів поєднання різноманітних страв із сортами пива. Така практика дозволяє дослідити нові смакові поєднання пінного напою та кулінарних шедеврів.
AB InBev Efes Ukraine вважає просування культури відповідального споживання алкоголю важливим аспектом сталого розвитку для громад, партнерів і бізнесу. Компанія впевнена, що такі ініціативи допомагають споживачам робити більш свідомий вибір та насолоджуватись моментом.