Сайт містить контент тільки для користувачів, які досягли віку 18 +

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Доступ на сайт дозволений лише користувачам, які досягли віку 18+

Введіть дату народження

© 2022 AB InBev Efes Ukraine. Заповнюючи цю форму, ви погоджуєтеся з Правилами користування сайтом і Політикою конфіденційності.


НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Лови настрій

Health warning Health warning

AB InBev Efes Ukraine здобула одразу дві нагороди на цьогорічному Effie Awards

11.12.2024


AB InBev Efes Ukraine здобула одразу дві нагороди на цьогорічному Effie Awards
AB InBev Efes Ukraine здобула одразу дві нагороди на цьогорічному Effie Awards
AB InBev Efes Ukraine здобула одразу дві нагороди на цьогорічному Effie Awards
AB InBev Efes Ukraine здобула одразу дві нагороди на цьогорічному Effie Awards

Традиційно наприкінці листопада «Оскар» у сфері маркетингових комунікацій, конкурс Effie Awards, підбив підсумки рекламного року, нагородивши проєкти, ініціативи, команди, що отримали високі оцінки авторитетного журі.

Ця премія, заснована в Нью-Йорку 1968 року, проводиться щороку і має на меті визнавати найефективніших рекламодавців і фахівців у галузі маркетингових комунікацій і по праву вважається найвищою нагородою індустрії.

Цьогорічна програма конкурсу Effie Awards Ukraine складала 87 категорій, індустріальних та спеціальних, а у складі журі було задіяно понад 260 фахівців рекламної індустрії.

У номінації «Запуск продукту/сервісу» нагороду здобув новий продукт компанії – Mike`s Hard Drink із кейсом «Mike’s: яскрава лимонна особистість», який у своїй рекламній комунікації вдало підкреслив ключову перевагу продукту – наявність лимонного соку у складі.

Ще однією приємною нагородою і справжнім визнанням стала перемога маркетингової команди AB InBev Efes Ukraine у номінації Best Marketing Teams 2024, сегмент безалкогольних і слабоалкогольних напоїв. Нагорода засвідчила цілу низку здобутків команди, які впродовж року помітно зміцнили позиції компанії на ринку.

Зокрема, «Чернігівське», будучи вірним своїм цінностям, запустило масштабну рекламну кампанію «Віддані своєму», нагадуючи, що бренд завжди був поряд з українцями, об’єднувався навколо спільних переконань. До Дня Незалежності «Чернігівське» впровадило національну кампанію «Вишиваємо цінності», що була підтримана виходом лімітованого дизайну упаковки з характерною вишиванкою. Це вчергове засвідчило прихильність бренду до національних ідеалів України: єднання, любові до Батьківщини, плекання свого, рідного.

А легендарний бренд Stella Artois, який традиційно підтримує культурні заходи, на 15-му Одеському Міжнародному Кінофестивалі представив спеціальну нагороду «Stella Award», а також підтримав HoReCa-премії «Сіль» та Chef’s Summit.

Прикметно, що нові продукти та ініціативи компанії високо оцінюються не лише споживачами, а й відзначені гідною оцінкою поважного журі. Це ще одне визнання компанії як одного з лідерів українського пивного ринку.