AB InBev Efes Україна оголосила результати діяльності за підсумками 3-х кварталів 2019 року
06.11.2019
AB InBev Efes Україна, що була утворена в результаті об'єднання найбільшого в світі виробника пива Anheuser-Busch InBev (AB InBev) і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв з провідними позиціями Anadolu Efes, підбила підсумки роботи за три квартали 2019 року.
Компанія продовжує зміцнювати свої позиції на пивоварному ринку України. За підсумками 3-х кварталів поточного року, активне зростання продемонстрували імпортні бренди (більше 25%) і безалкогольні напої (на 16%). Лідерами росту стали BUD (+6,8%), Stella Artois (+17,8%), Corona (+32,1%), Hoegaarden (+8,2%) та Leffe (+14%).
«Ми плануємо й надалі вдосконалювати наш портфель, радуючи новинками споживачів. На українському ринку з'явилися знамениті бельгійські елі Tripel Karmeliet та Kwak, англійський ель Boddingtons Pub Ale»
— коментує Дмитро Шпаков, президент AB InBev Efes
Цьогоріч успішно пройшов запуск брендів Efes (Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжкі» та «Білий Ведмідь»), продажі яких демонструють зростання.
AB InBev Efes Україна продовжує активну роботу в сфері корпоративної соціальної відповідальності. Зокрема, компанія провела День відповідального споживання пива. В рамках акції співробітники відвідали торгові точки по всій Україні і ще раз нагадали, чому не можна продавати алкоголь неповнолітнім.
Також AB InBev Efes Україна взяла участь в організації забігу з перешкодами Legion Run Kyiv 2019, стала офіційним спонсором фестивалю електронної музики Brave! Factory Festival і приєдналася до проведення запальної вечірки BUD X Next Chapter. Особливою подією для компанії стало святкування 30-річчя Харківської пивоварні «Рогань».