Сайт містить контент тільки для користувачів, які досягли віку 18 +

Введіть дату народження

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Мені є 18

© 2019 AB InBev Efes Ukraine. Заповнюючи цю форму, ви погоджуєтеся з Правилами користування сайтом і Політикою конфіденційності.


НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Лови настрій

Health warning Health warning

AB InBev Efes Україна підбила підсумки першого кварталу 2020 року

07.05.2020


AB InBev Efes Україна підбила підсумки першого кварталу 2020 року
AB InBev Efes Україна підбила підсумки першого кварталу 2020 року

Компанія AB InBev Efes Україна, утворена в результаті об'єднання найбільшого в світі виробника пива Anheuser-Busch InBev (AB InBev) і регіональної пивоварної компанії із провідними позиціями Anadolu Efes, підбила підсумки роботи в першому кварталі 2020 року.

AB InBev Efes Україна продемонструвала зростання обсягів на рівні 3,2% на тлі зростання індустрії на 0,3%, за даними Nielsen. Активне зростання демонструють бренди Bud, Staropramen, ліцензійний портфель брендів Efes («Білий Ведмідь», «Старий Мельник із Діжки», Velkopopovický Kozel), а також портфель імпортованих брендів ― Corona Extra, Goose Island, Spaten Münchner.

Крім того, AB InBev Efes Україна продовжує розширювати свій портфель брендів. Зокрема, був запущений сидр «Де Сад», який відкрив нову категорію напоїв для компанії. Також була представлена нова упаковка для квасу «Село і люди Традиційний» ― жерстяна банка об'ємом 0,5 л. Компанія розвиває і свою імпортну лінійку. На ринку з'явилися нові бренди іспанського крафтового пива La Virgen і безалкогольного пива Leffe Blond 0,0%.

«Наш бізнес, як і світ у цілому, зіткнувся з серйозним випробуванням у вигляді COVID-19. Незважаючи на складний час, ми продовжуємо працювати і розвиватися, намагаємося бути корисними суспільству. Ми підтримуємо ресторанну індустрію, яка переживає серйозну кризу, докладаємо максимум зусиль, щоб допомогти як пацієнтам, так і лікарям, безпосередньо зайнятим боротьбою з вірусом»,

― коментує Дмитро Шпаков, президент компанії AB InBev Efes.

КСВ-проєкти в першому кварталі 2020 року були спрямовані на боротьбу з COVID-19. Ініціативи проходили в рамках глобального маніфесту AB InBev «Разом на відстані» (Together at a Distance), присвяченого підтримці локальних спільнот.

Зокрема, AB InBev Efes Україна закупила апарати штучної вентиляції легенів (ШВЛ) для лікарень у своїх домашніх регіонах ― Харкові, Чернігові та Миколаєві ― і направила до лікарень 400 комплектів захисних костюмів і 1 140 масок (FFP2). Також компанія передала 24 000 літрів дезінфікуючого засобу до лікарень, геріатричних пансіонатів, центрів соціального захисту, дитячих будинків та будинків-інтернатів у Харківській, Чернігівській та Миколаївській областях.