Сайт містить контент тільки для користувачів, які досягли віку 18 +

Введіть дату народження

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Мені є 18

© 2019 AB InBev Efes Ukraine. Заповнюючи цю форму, ви погоджуєтеся з Правилами користування сайтом і Політикою конфіденційності.


НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Лови настрій

Health warning Health warning

AB InBev Efes Україна підбила підсумки першого півріччя 2019 року

08.08.2019


Компанія AB InBev Efes Україна, утворена в результаті об'єднання найбільшого в світі виробника пива Anheuser-Busch InBev (AB InBev) і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes, оголосила результати своєї діяльності у першому півріччі 2019. Згідно з даними компанії Nielsen, AB InBev Efes Україна за підсумками першого півріччя демонструє зростання на вітчизняному пивоварному ринку*.

За даними галузевої компанії «Укрпиво», виробництво пива за перше півріччя 2019 відповідає показникам минулого року, при цьому AB InBev Efes Україна демонструє двозначні темпи зростання (на рівні 11,7%). Такі результати обумовлені, зокрема, запуском нових продуктів: Velkopopovický Kozel, Miller Genuine Draft, «Старий Мельник із Діжки» та «Белый Медведь». Компанія також вивела на ринок абсолютно новий бренд ESSA, таким чином розширивши портфель бірміксів. Окрім того, AB InBev Efes Україна посилила свій безалкогольний портфель новою категорією — квасом «Село і люди».

«Завдяки першому запуску нових брендів компанія продовжує зростати. Зупинятися на досягнутому ми не плануємо, тому цінителі крафтового пива можуть розраховувати на наші імпортні новинки до кінця року»

— зазначив Дмитро Шпаков, президент AB InBev Efes

За підсумками першого півріччя 2019, зберігається інтерес споживачів до преміальних брендів, а також торгівельних марок середньоцінового і низькоцінового сегментів.

Компанія продовжує вести активну роботу з розвитку корпоративної соціальної відповідальності.

  • До Всесвітнього дня охорони довкілля AB InBev Efes Україна ініціювала прибирання столичного експоцентру ВДНГ і, щоб привернути увагу громадськості до проблем забруднення міського простору та управління відходами, створила за допомогою екодизайнерів інсталяцію «Стихії». Компанія також організувала екологічні проекти з прибирання сміття у Чернігові, Миколаєві та Харкові.
  • Щоб актуалізувати питання захисту рідкісних тварин, котрі живуть у заповідниках, була запущена ініціатива бренда «Белый Медведь», присвячена екотуризму. В рамках проекту організатори розробили екогід природоохоронними територіями України, в котрому від імені тварин розповідаються цікаві факти про їхнє життя у заповідниках.
  • Продовжує роботу освітня ініціатива «Випробуй у безпеці», котра проводиться компанією у співпраці з Патрульною поліцією України та Всеукраїнською асоціацією автошкіл у рамках національної програми «Випив? За кермо не сідай!». Зокрема, організатори акції пропонують протестувати спеціальні окуляри Drunk Busters, котрі імітують вплив алкоголя на поведінку людини. Таким превентивним способом водіям допомогають усвідомити всі ризики водіння в нетверезому стані та уникнути невиправних наслідків несвідомої поведінки.

*Розрахунки ПрАТ «АБІНБЕВ ЕФЕС Україна» базуються на даних, котрі містяться у звітах Nielsen з аудиту роздрібної торгівлі в категорії пива за кумулятивний період липень 2018 – червень 2019, стосовно ринку пива на території міської та сільської частини України (без окупованих територій Автономної Республіки Крим, Севастополя, частини Луганської та Донецької областей). Дійсні на 24.07.2019 (© 2019, ТОВ «АСНільсен Юкрейн»).