Сайт містить контент тільки для користувачів, які досягли віку 18 +

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Доступ на сайт дозволений лише користувачам, які досягли віку 18+

Введіть дату народження

© 2022 AB InBev Efes Ukraine. Заповнюючи цю форму, ви погоджуєтеся з Правилами користування сайтом і Політикою конфіденційності.


НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Лови настрій

Health warning Health warning

AB InBev Efes Україна підтримує ініціативи у рамках Всесвітнього тижня відповідального споживання пива

11.09.2023


AB InBev Efes Україна підтримує ініціативи у рамках Всесвітнього тижня відповідального споживання пива
AB InBev Efes Україна підтримує ініціативи у рамках Всесвітнього тижня відповідального споживання пива

Всесвітній тиждень відповідального споживання пива – щорічна глобальна соціальна ініціатива найбільших пивоварних компаній. У цей час світові пивовари, партнери та клієнти галузі об'єднують зусилля задля поширення культури відповідального споживання алкогольних напоїв і популяризації здорового способу життя. До 2021 року відзначався як Всесвітній день відповідального споживання пива (з англ. Global Beer Responsible Day або GBRD), однак, щоб масштабувати зусилля, тематичні заходи запроваджуються кожного року протягом тижня, цьогоріч це 13-17 вересня.

Ініциативи з популяризації культури відповідального споживання є пріоритетними напрямками корпоративної соціальної відповідальності AB InBev Efes Україна. Щороку компанія оновлює підходи до комунікації щодо розповсюдження культури відповідального споживання, щоб досягти амбітної мети щодо зменшення кількості випадків зловживання алкоголем на глобальному рівні на 10% до 2025 року.

Цього року у рамках ініціативи запущено соціальну кампанію «Вуса – це не документ», спрямований протидіяти безвідповідальному продажу та споживанню алкоголю неповнолітніми. Компанія вкотре нагадує, що все частіше діти та підлітки виглядають значно дорослішими за свій вік, тому вуса та борода не можуть бути доказом їхнього повноліття. Саме тому продавці мають обов'язково перевіряти вік покупця та перепитувати паспорт чи ID-картку під час продажу алкогольних напоїв, що давно є загальноприйнятою практикою у більшості розвинених країн світу.

«Поширення культури відповідального споживання алкогольних напоїв та популяризація здорового способу життя є пріоритетом нашої компанії, тому ми комплексно діємо в цьому напрямку. По-перше, протидіємо продажу та вживанню алкоголю неповнолітніми та розвінчуємо міф про те, що вживання алкоголю дітьми й підлітками – це начебто впливає на підвищення авторитету підлітка та допомагає розв’язувати проблеми. По-друге, сприяємо зменшенню випадків водіння авто у стані алкогольного сп'яніння за допомогою ініціативи «Випив? За кермо не сідай!» та, нарешті, намагаємося запропонувати споживачам альтернативу –  слабоалкогольні та безалкогольні продукти, щоб допомогти їм зробити усвідомлений і відповідальний вибір»,

– поділився CEO AB InBev Efes Україна Дмитро Шпаков. 

Кожного року під час Тижня відповідального споживання пива компанія реалізує і внутрішні активності для співробітників. Я от нагадування основних принципів відповідального споживання, проведення навчальних вебінарів та лекцій про вплив алкоголю на організм.

У попередні роки разом з партнерами AB InBev Efes Україна ініціювала соціальний проєкт «Скажи ні», до якого долучилися українські лідери думок і зірки шоубізу, мережа супермаркетів «КОЛО», а також мережа заправних станцій SOCAR підтримувала соціальний проєкт «Випив? За кермо не сідай!».

Крім того, компанія розмістила 45 білбордів у різних містах України задля привернення уваги до суспільної проблеми продажу та вживання неповнолітніми, а також змінила попереджувальні піктограми на етикетках своїх брендів, за допомогою яких споживачам нагадали про заборону вживання алкоголю особами до 18 років, про небезпеку вживання алкоголю вагітними та людьми, що мають медичні протипоказання, а також про заборону водіння в нетверезому стані.