Сайт містить контент тільки для користувачів, які досягли віку 18 +

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Доступ на сайт дозволений лише користувачам, які досягли віку 18+

Введіть дату народження

© 2021 AB InBev Efes Ukraine. Заповнюючи цю форму, ви погоджуєтеся з Правилами користування сайтом і Політикою конфіденційності.


НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Лови настрій

Health warning Health warning

AB InBev Efes застосовує в системі комплаєнсу штучний інтелект і нейромережі

10.11.2021


AB InBev Efes застосовує в системі комплаєнсу штучний інтелект і нейромережі
AB InBev Efes застосовує в системі комплаєнсу штучний інтелект і нейромережі

Для мінімізації правових і репутаційних ризиків компанія AB InBev Efes застосовує в комплаєнс-системі штучний інтелект і нейромережі. Про це повідомив в.о. генерального директора AB InBev Efes Україна Денис Хренов під час панельної дискусії «Законодавчі стимули для доброчесного бізнесу».  

У дискусії взяли участь представники міжнародних компаній, Державної служби України з питань праці та народні депутати, які обговорили очікування бізнесу від держави та можливі ризики для доброчесних гравців ринку. Захід організувала Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу (UNIC) в рамках Місяця ділової доброчесності 2021 «Compliance 3.0».  

Денис Хренов розповів про особливості розвитку комплаєнс-контролю в компанії та окреслив важливі передумови, що стимулювали би відповідальне ведення бізнесу в Україні. «Для нас комплаєнс – невід’ємна частина бізнесу. Як окрема функція він активно розвивається у компанії понад 10 років. І на сьогодні ми використовуємо навіть штучний інтелект та нейромережі для того, щоб відслідковувати сумнівні операції у компанії. У комплаєнс вкладаємо багато сил, енергії, коштів, запроваджуючи найновітніші інструменти і теоретичні знання з усього світу. Обмінюємося практиками з різними країнами, переймаємо їхній досвід», – наголосив він.  

AB InBev одна з перших у секторі Consumer Package Goods почала розвивати систему штучного інтелекту в комплаєнсі. У першу чергу, це мінімізує ризик людської помилки при проведенні аналізу ступеня ризику того чи іншого процесу. А також істотно підвищує швидкість виявлення ризиків, що дозволяє зберігати високий рівень безпеки для компанії та її співробітників. 

У компанії вже автоматизовані процеси прийняття заяв про порушення, проведення дью ділідженс, схвалення і контролю дарування від імені компанії, обліку й оформлення дозвільної документації, дотримання санкцій, відстеження виконання KPI відділом етики та комплаєнсу. 

Також AB InBev Efes автоматизувала рутинні процеси розрахунку та сплати податків, завдяки впровадженню системи RoboTax, і низку інших процесів у різних департаментах: логістиці, фінансах тощо.

«Як компанія, що здійснює свою діяльність прозоро та відповідально, AB InBev Efes Україна прагне створити середовище, в якому доброчесних компаній буде більше. Ми відкриті до будь-якої співпраці з держорганами, громадськими організаціями та будь-якими суб’єктами щодо розбудови доброчесності і боротьби з корупцією в Україні», 

– наголосив Денис Хренов.  

Нагадаємо, раніше очільниця відділу з правових питань комерційних функцій компанії AB InBev Efes Україна Ольга Романова взяла участь у панельній дискусії: «Антимонопольний комплаєнс, з чим його їдять» в рамках Місяця ділової доброчесності 2021 «Compliance 3.0», який проводить Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу (UNIC).