Сайт містить контент тільки для користувачів, які досягли віку 18 +

Введіть дату народження

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Мені є 18

© 2019 AB InBev Efes Ukraine. Заповнюючи цю форму, ви погоджуєтеся з Правилами користування сайтом і Політикою конфіденційності.


НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Лови настрій

Health warning Health warning

БУТИ МАРКЕТИНГ-ДИРЕКТОРОМ. Відмінності від маркетолога, труднощі на першому етапі, скіли — Анна Руденко, маркетинг-директор AB InBev Efes

27.09.2018


Відмінність звичайного маркетолога від маркетинг-директора

Маркетинг-директор — це в першу чергу «менеджер людей». Якщо раніше ти як бренд-менеджер, маркетинг-менеджер або груп-бренд-менеджер реалізовував проекти і працював з агентствами, то на посаді маркетинг-директора це вже неможливо — надто великий обсяг завдань, відповідальності, багато підлеглих. Щоб все це реалізувати, ти повинен покладатися на свою команду.

У нашій компанії у маркетинг-директора статус партнера компанії. Він мислить як власник: думає про ефективність і зростання бізнесу в цілому, а не тільки про розвиток у рамках маркетингу. Грань між функціями стирається. У разі потреби він глибоко залучається в роботу інших функцій та інтенсивно взаємодіє з різними відділами. Зростає ступінь відповідальності за бізнес, результати, роботу з комерційною, фінансовою та юридичною командою, виробництвом і плануванням.

Труднощі на першому етапі

Я очікувала, що завдання маркетинг-директора будуть більш схожі на завдання груп-бренд-менеджера, тільки в більшому масштабі. Це не так. Ось дві головні складності, з якими я стикнулася при переході.

Велика команда

Бути керівником чотирьох або п'ятнадцяти співробітників — різні речі. Тут ти більше менеджер людей і бізнесу, ніж менеджер брендів і проектів. Через це зростає важливість ролі менеджменту і його вміння мотивувати людей — зібрати навколо себе команду і надихнути її на видатні результати.

Шквал інформації

Кількість електронних листів збільшується в рази, з них сиплються різноформатні питання. Зростає кількість зустрічей — вони необхідні для налагодження зв'язків між функціями, кращої взаємодії з різними відділами.

Без тайм-менеджменту тут не обійтися — потрібно навчитися управляти своїм часом, інформаційними потоками, людьми і взаємодією між відділами та функціями. Залишається набагато менше часу, щоб спокійно сісти і підготувати щось самому.

З маркетолога у маркетинг-директора

При переході на посаду маркетингового директора важливо розуміти, що є низка областей, в яких доведеться дуже швидко вирости.

Фінанси

Маркетинг-директор, будучи фактично бізнес-партнером, повинен розбиратися у фінансовому боці набагато краще, ніж коли був бренд-менеджером. Ти відповідаєш не за один бренд, а за портфель і фінансові результати компанії в цілому.

Комерція

Якщо раніше було менше взаємодії з комерційним відділом і не було глибокого розуміння всіх особливостей їхньої роботи, на посаді маркетинг-директора доведеться закрити дірки в знаннях якомога швидше.

Мотивація

Управління великим колективом і мотивація людей — важливий момент. Бути маркетинг-директором компанії — абсолютно не те саме, що керувати командою з кількох бренд-менеджерів.

5 обов’язкових скілів маркетинг-директора

1. Уміння зібрати сильну мотивовану команду

Інакше досягати результатів буде ні з ким.

2. Стратегія

Бачити велику картинку, дивитися на бізнес у цілому і мислити портфелем брендів, а не одним брендом.

3. Відносини з партнерами та агентствами

Від маркетинг-директора залежить, з ким ми працюватимемо і які у нас будуть відносини з ринком. Від того, наскільки хороші наші партнери, залежить, наскільки хороші наші маркетинг-ініціативи.

4. Здатність бути включеним у все

У маркетинг-директора з'являються нові обов'язки, але при цьому важливо залишатися в курсі того, що відбувається в маркетингу. Потрібно знати більше, ніж підлеглі, щоб вони завжди могли прийти за порадою.

5. Уміння працювати над іміджем

Маркетинг-директор повинен працювати над іміджем свого відділу — як усередині компанії, так і поза нею. Якщо хочеш залучити талановитих людей у команду, потрібно подбати про те, щоб репутація — твоя як керівника, команди в компанії і на ринку — була високою.

Джерело: L.A.B.A