Сайт містить контент тільки для користувачів, які досягли віку 18 +

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Доступ на сайт дозволений лише користувачам, які досягли віку 18+

Введіть дату народження

© 2021 AB InBev Efes Ukraine. Заповнюючи цю форму, ви погоджуєтеся з Правилами користування сайтом і Політикою конфіденційності.


НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Лови настрій

Health warning Health warning

Компанія AB InBev Efes Україна розповіла про антимонопольний комплаєнс

05.11.2021


Компанія AB InBev Efes Україна розповіла про антимонопольний комплаєнс
Компанія AB InBev Efes Україна розповіла про антимонопольний комплаєнс

3 листопада відбулася панельна дискусія: "Антимонопольний комплаєнс, з чим його їдять" в рамках Місяця ділової доброчесності 2021 «Compliance 3.0», який проводить Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу (UNIC).  

У дискусії взяли участь представники компаній, Антимонопольного комітету України, які розповіли про цінність впровадження систем комплаєнсу, роль антимонопольного комплаєнсу при проведенні тендерів та захисті економічної конкуренції. 

Ольга Романова, очільниця відділу з правових питань комерційних функцій компанії AB InBev Efes Україна, висловила свою думку щодо антимонопольного законодавства та ризиків в Україні, розповіла як забезпечити відповідність законодавчим вимогам, побудувати власну ефективну модель антимонопольного комплаєнсу та представила алгоритм дій  для зменшення ризиків порушення антимонопольного законодавства.  

«Ефективний антимонопольний комплаєнс захищає бізнес від негативних фінансових наслідків порушення антимонопольного законодавства, а також значних репутаційних ризиків. В компанії прийнята Політика щодо дотримання антимонопольного законодавства, запроваджена система виявлення,  аналізу та усунення антимонопольних ризиків, впроваджене системне навчання співробітників компанії основам антимонопольного регулювання, та здійснюється постійна комунікація про важливість дотримання антимонопольного регулювання від керівників компанії», 

– розповідає Ольга Романова. 

У компанії AB InBev Efes Україна антимонопольний комплаєнс являє собою сукупність правових і організаційних заходів, що складаються із взаємопов'язаних елементів і заходів, зокрема з: 

  • впровадження та забезпечення функціонування системи заходів корпоративного контролю за дотриманням вимог антимонопольного законодавства та  антимонопольної політики; 
  • оцінки ризиків порушення антимонопольного законодавства та антимонопольної політики; 
  • вжиття заходів, спрямованих на зниження ризиків порушення антимонопольного законодавства та антимонопольної політики; 
  • проведення аудитів та розслідувань; 
  • навчань з питань дотримання антимонопольного законодавства; 
  • проведення консультацій та навчання працівників на робочому місці; 
  • презентацій Відділом контролю за дотриманням правових норм антимонопольного законодавства під час зустрічей та семінарів з представниками бізнес-підрозділів; 
  • підтримки з боку керівництва компанії; 
  • формування інформаційних матеріалів та інструкцій щодо ключових заборон антимонопольного законодавства. 

Ольга Романова, зокрема, продемонструвала частину  тренінгу по антимонопольному комплаєнсу, який розроблений компанією для співробітників у цікавому інтерактивному форматі, щоб підвищити у колег сприйняття і розуміння основ антимонопольного регулювання. 

У AB InBev Efes вже автоматизовані процеси прийняття заяв про порушення, проведення дью ділідженс, схвалення і контролю дарування від імені компанії, обліку й оформлення дозвільної документації, дотримання санкцій, відстеження виконання KPI відділом етики та комплаєнсу. 

Також AB InBev Efes автоматизувала рутинні процеси розрахунку і сплати податків, завдяки впровадженню системи RoboTax, а також автоматизувала ряд інших процесів в різних департаментах: логістиці, фінансах та ін.