Сайт містить контент тільки для користувачів, які досягли віку 18 +

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Доступ на сайт дозволений лише користувачам, які досягли віку 18+

Введіть дату народження

© 2022 AB InBev Efes Ukraine. Заповнюючи цю форму, ви погоджуєтеся з Правилами користування сайтом і Політикою конфіденційності.


НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Лови настрій

Health warning Health warning

Компанія AB InBev Efes впровадила технологію штучного інтелекту Image Recognition

05.07.2021


Компанія AB InBev Efes впровадила технологію штучного інтелекту Image Recognition
Компанія AB InBev Efes впровадила технологію штучного інтелекту Image Recognition

AB InBev Efes впровадила технологію штучного інтелекту Image Recognition з розпізнавання товарів в торгових об'єктах за допомогою комп'ютерного зору. Система дозволяє в реальному часі стежити за ключовими показниками роздрібної торгівлі та економити час співробітників на здійснення торгового аудиту.

Завдяки інноваційному рішенню, аудитору необхідно лише сфотографувати місце продажу, а система самостійно розпізнає товар і його кількість, дасть розгорнутий аналіз позиціювання бренду в точці та оцінить ефективність роботи торгового представника. Це дозволяє і замовнику, і виробникові на основі розширеної аналітики швидко реагувати на зміни ринку та оптимально планувати продажі.

«Ми приділяємо величезну увагу інноваціям, зокрема, цифровізації та автоматизації бізнес-процесів і процесів продажів. Використання технологій комп'ютерного зору і нейромереж для розпізнавання продукту – сучасна технологія, яка добре себе зарекомендувала. Вже через три місяці після старту «пілота» ми змогли оцінити ефективність автоматизації. Впровадження системи вже дозволило скоротити трудомісткість, завдяки чому співробітники тепер можуть більше часу приділяти безпосередній роботі з клієнтом, а компанія отримує дані про ситуацію в режимі «тут і зараз» і оперативно реагує на будь-які зміни»,

– зазначає Інга Панич, директор з цифрової трансформації продажів AB InBev Efes.

На розробку проєкту і завершення першого пілотного запуску «цифрового» мерчендайзингу потрібно було близько 6 місяців. Сьогодні аналітичний модуль Image Recognition використовується вже близько 80% аудиторів, а найближчим часом користуватися даною системою зможуть і всі аудитори компанії.

Раніше компанія успішно впровадила систему розширеного аналізу даних BrewRight, яка за допомогою штучного інтелекту аналізує транзакції і дає відповідні сигнали співробітникам відділу комплаєнсу. Якщо система помиляється, в алгоритми вносяться відповідні зміни, щоб у майбутньому помилка не повторювалася.

У AB InBev Efes вже автоматизовані процеси приймання заяв про порушення, проведення дью ділідженс, схвалення і контролю дарування від імені компанії, обліку й оформлення дозвільної документації, дотримання санкцій комплаєнсу, відстеження виконання KPI відділу етики та комплаєнсу.

Також AB InBev Efes автоматизувала рутинні процеси розрахунку і сплати податків, завдяки впровадженню системи RoboTax, а також автоматизувала ряд інших процесів в різних департаментах: логістиці, фінансах та ін.