Швидше, простіше, ефективніше: AB InBev Efes запустила B2B-платформу «ВиBEERрай»
16.07.2020
Ідучи в ногу з часом і відповідаючи світовим трендам, AB InBev Efes Україна першою в галузі запустила B2B-платформу «ВиBEERрай». Цей сервіс дозволить партнерам компанії замовляти продукцію онлайн 24/7.
B2B-платформа «ВиBEERрай» — це можливість оформити замовлення в будь-який зручний час, отримати доступ до всього асортименту компанії, аналізу представленості товару й онлайн-консультації щодо продукції. Скористатися сервісом зможуть усі офіційні дистриб'ютори, які уклали договір з AB InBev Efes.
З «ВиBEERрай» торгові точки істотно скоротять час на оформлення замовлення і зможуть постійно підтримувати в наявності повний асортимент.
«З огляду на популярний сьогодні тренд на цифровізацію, ми вдосконалили формат спілкування з клієнтами. Сучасний бізнес повинен швидко адаптуватися під мінливі умови, поєднуючи традиційні та цифрові технології, створюючи нові послуги і нові можливості для продажів. Наші клієнти більше не шукають продукт, вони шукають надійного консультанта, і наше завдання — не просто відповідати цьому запиту, а й перевершувати їхні очікування»,
— поділилася Інга Панич, директор відділу технологій та процесів продажів AB InBev Efes.
«ВиBEERрай» містить усю необхідну інформацію, в тому числі відомості про попередні замовлення. Крім того, клієнт дистриб'ютора може зробити замовлення на повернення тари, стати учасником програми лояльності й отримати пропозицію на унікальне онлайн-промо.
Для торгових точок працюватиме служба підтримки 24/7, яка допоможе вибрати товар, розібратися з оплатою і доставкою, вирішити технічні проблеми. Згодом на платформі можна буде замовити весь перелік товарів з асортименту дистриб'ютора.
Зараз в систему сервісу інтегровано приблизно 118 складів дистриб'юторів і підключено близько 5 700 активних торгових точок. У планах на 2020 рік — збільшити їхню кількість до 15 000.
Україна — не перша країна, в якій AB InBev Efes застосувала це передове рішення. Раніше подібні B2B-платформи були запущені в Китаї і Бразилії. У результаті в цих регіонах обсяги продажів компанії збільшилися на понад 3%. Крім того, кількість представлених у точці товарних одиниць збільшилася вдвічі порівняно з тими, хто здійснював замовлення у старий спосіб, через торгового представника.