Сайт містить контент тільки для користувачів, які досягли віку 18 +

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Доступ на сайт дозволений лише користувачам, які досягли віку 18+

Введіть дату народження

© 2020 AB InBev Efes Ukraine. Заповнюючи цю форму, ви погоджуєтеся з Правилами користування сайтом і Політикою конфіденційності.


НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Лови настрій

Health warning Health warning

Stella Artois запускає соціальну кампанію з Сарою Джесікою Паркер, Джеффом Бріджесом і Меттом Деймоном

04.02.2019


У соціальних відеороликах зірки демонструють, як можна подолати глобальний дефіцит чистої питної води

844 мільйони людей у світі живуть без доступу до чистої питної води. Щоб продемонструвати суспільству, як будь-яка людина може зробити свій внесок у вирішення глобальної проблеми, компанія AB InBev Efes запустила тематичну соціальну кампанію від Stella Artois. Один з найбільш «артистичних» і соціально-залучених пивних брендів запросив для участі в кампанії Change Up The Usual («Зміни звичне») відомих голлівудських акторів – Сару Джесіку Паркер і Джеффа Бріджеса.

У відеоролику знамениті кіногерої –Чувак Лебовські з культового фільму «Великий Лебовські» (Джефф Бріджес) і Керрі Бредшоу з серіалу «Секс і місто» (Сара Джесіка Паркер) – роблять вибір на користь Stella Artois замість улюблених коктейлів «Космополітан» і «Білий росіянин». Їхній вчинок пояснюється тим, що частина коштів від продажу Stella Artois перераховується на забезпечення жителів країн, що розвиваються, чистою питною водою.

Change Up The Usual є частиною більш масштабної ініціативи бренда і Water.org під назвою Pour it Forward®. У межах цієї співпраці Stella Artois і некомерційна організація також представляють нове відео за участі співзасновника Water.org Метта Деймона. У цьому відеосюжеті відомий актор розповідає, що допомагати нужденним легко, наливаючи воду в один з лімітованих келихів Stella Artois.

Щорічно Stella Artois пропонує придбати келихи, дизайн яких розроблений художниками з підопічних країн Water.org – Мексики, Індії, Філіппін, Перу, Танзанії та інших. Всього за 3,13 долара можна забезпечити одну людину 5-річним запасом питної води. І бренд Stella Artois взяв на себе зобов'язання перераховувати цю суму з кожного проданого дизайнерського келиха.

З 2015 року бренд Stella Artois допоміг Water.org забезпечити понад 1,7 мільйона осіб чистою водою. Тепер бренду потрібна допомога людей в усьому світі для досягнення своєї мети – до 2020 року забезпечити 3,5 мільйона людей постійним і поновлюваним доступом до води завдяки партнерству з організацією.

Тому бренд розширив можливість підтримати Water.org: тепер гроші будуть перераховуватися при покупці 12-банкової упаковки або при замовленні півлітрового келиха Stella Artois у барі. Просто обираючи Stella Artois замість свого звичайного напою, споживачі можуть долучитися до дуже важливої глобальної ініціативи.

«Ми пишаємося тим, що улюблений мільйонами бренд Stella Artois має можливість допомагати людям, які щодня стикаються з величезною проблемою – відсутністю питної води. У багатьох куточках нашої планети людям, насамперед жінкам і дітям, доводиться долати пішки не один кілометр і витрачати дорогоцінний час життя на те, щоб просто принести води. Багаторічне партнерство Stella Artois і Water.org, а також чуйність покупців уже змінили життя багатьох родин, і ми продовжуватимемо втілювати цю місію в життя»

— зазначає Денис Хренов, в.о. генерального директора AB InBev Efes в Україні

Якщо Чувак і Керрі можуть зрадити своєму улюбленому напою, чому цього не можете зробити ви? Приєднуйтеся до них і Stella Artois, щоб допомогти нужденним людям з країн, що розвиваються.

Забезпечуйте людей водою. Змінюйте життя на краще.