Українські пивовари провели День відповідального споживання пива
Проект
27 вересня AB InBev Efes Україна та партнери приєдналися до глобальної ініціативи День відповідального споживання пива, спрямованого на просування культури відповідального споживання алкоголю. Щорічно найбільші пивоварні компанії України проводять соціальні кампанії проти продажу алкоголю неповнолітнім.
«У цей день наші співробітники відвідали торгові точки по всій Україні і ще раз нагадали, чому не можна продавати алкоголь неповнолітнім. Ми бачимо себе частиною рішення, а не проблеми. Наші споживачі старше 18 років - головне правило нашої компанії. Розуміючи, що ніякі заклики до відповідального споживання не здатні замінити конкретних дій, ми реалізуємо наші цілі відразу в декількох напрямках: активно взаємодіємо з рітейлом і споживачами, співпрацюємо з експертами в галузі охорони здоров'я, а також державою та партнерами»
— розповідає Дмитро Шпаков, президент AB InBev Efes
У минулому році найбільші пивоварні компанії України разом з провідними психологами запустили у Фейсбуці проект «Чек-лист для батьків», мета якого допомогти батькам попередити споживання алкоголю підлітками. Це цикл практичних порад для батьків про те, як вибудувати відносини, засновані на взаємоповазі, любові і довірі.
«Проблема в тому, що багато батьків просто не знають, яку сформувати позицію в ситуаціях, коли дитина може зіткнутися з алкоголем. Одні вважають, що головне - щоб дитина спробувала вдома, при батьках, а не десь на вулиці. Інші навмисне уникають теми алкоголю, карають своїх дітей за розпивання, хоча самі вживають алкогольні напої. І той, і інший варіант - неправильні»
— пояснює Наталія Холоденко
Цікаву статистику показав тест для батьків # спожівай_відповідально, який розробили AB InBev Efes Україна спільно з партнерами та психологами Наталією Холоденко і Мартою Приріз. Мета тесту - перевірити наскільки батьки правильно розуміють ключові принципи відповідального споживання алкоголю і чи можуть передати їх своїм дітям. На сайті "Української правди" тест пройшли більше 5000 батьків. І можна відзначити, що всього 1,6% опитаних ставляться до споживання безвідповідально, близько 11% мам і тат поки ще не повністю орієнтуються в проблематиці, а ось 87% батьків відповіли правильно, що говорить про правильне розуміння культури споживання алкоголю, а в даному випадку – неприпустимості споживання алкоголю неповнолітніми.