AB InBev Efes представила нового маркетинг-менеджера преміальних брендів
15.01.2019
Компанія AB InBev Efes оголошує про призначення Катерини Сахарнової на посаду маркетинг-менеджера преміальних брендів (Stella Artois, Staropramen, Corona та інших). Керівництво компанії очікує, що з приходом нового співробітника AB InBev Efes чекає розвиток портфоліо брендів і можливість надання споживачам ще якісніших продуктів.
Катерина Сахарнова розпочала свою кар'єру в сфері маркетингу в 2008 році з позиції стажера в компанії Colgate-Palmolive Ukraine. За три роки Катерина виросла до бренд-менеджера головної категорії – зубних паст Colgate Total. Після цього перейшла до компанії SABMiller на аналогічну посаду, де відповідала за просування брендів Amsterdam Mariner, «Золота Бочка» і «Жигулівське», а також запустила новий для українського ринку бренд – «Старый Мельник из Бочонка».
У компанії «Данон Україна» Катерина відповідала за розвиток десертної категорії. Завдяки зусиллям Сахарнової та її команди бренд «Даніссімо» продемонстрував зростання і досяг найвищої частки ринку за історію свого розвитку, посівши перше місце в десертній категорії. Також Катериною було запущено багато ефективних та успішних інновацій, таких як «Даніссімо The Cake», «Даніссімо Shake & Go» тощо.
«Я дуже рада приєднатися до AB InBev Efes – компанії, котра є одним з лідерів українського пивоварного ринку. Своїм основним завданням бачу розвиток сильних преміальних брендів, а також зміцнення їхніх позицій за рахунок впровадження ефективних інновацій. На цій посаді на мене чекають нові виклики, серед яких – пошук незвичайних форматів комунікацій із клієнтами та цікавих інсайтів. Упевнена, що з новою командою ми реалізуємо чимало креативних проектів, які допоможуть вивести культуру споживання пива на новий рівень»
— говорить Катерина Сахарнова, маркетинг-менеджер компанії AB InBev Efes