Stella Artois підтримує образотворче мистецтво: бренд виступить спонсором художньої виставки «faceLESS»
10.10.2018
З 9 до 28 жовтня у київській галереї сучасного мистецтва Gallery 83 проходить виставка картин під назвою «faceLESS» авторства молодої київської художниці Дар`ї Майбороди. Офіційним спонсором заходу виступив один з провідних пивних брендів компанії AB InBev Efes – Stella Artois, відомий своєю прихильністю почуттю стилю та прагненням заохочувати розвиток сучасного мистецтва.
У персональній експозиції київської художниці Дар`ї Майбороди присутні роботи, створені протягом останніх місяців. Автор картин ділиться з глядачем своїми емоціями, при цьому не нав'язуючи особисті переживання, а дозволяючи інтерпретувати сенс творів зі своєї точки зору. На думку художниці, тіло говорить мовою чуттєвості, а її картини є відображенням її власних почуттів та емоцій.
«У моїх картинах глядач не знайде прямих поглядів і традиційних портретів. Мені подобається розбирати тіло на пазли і збирати його назад на полотні, створювати тілесну емоцію. Адже мова тіла – це чуттєвість. Мене постійно запитують, чому я малюю тіла. Я роблю те, що відчуваю. Передавати свої емоції через жіноче тіло природно для мене, адже я перебуваю у жіночому тілі. На картинах я зображую себе через чуже тіло. Це тіло не моє, але це я. І це може бути хто завгодно. Це ти, якщо ти це відчуваєш»
— ділиться Дар`я Майборода, автор проекту «faceLESS»
Гості виставки зможуть помилуватися картинами, поспілкуватися з художницею та насолодитися витонченим смаком преміального лагера Stella Artois у спеціальній бренд-зоні.
Зазначимо, що Stella Artois традиційно підтримує соціально-значимі культурні ініціативи в Україні, наприклад, розвиток кінематографа. А сьогодні бренд розширює сферу культурних проектів, у котрих зацікавлений, і вже готовий говорити з аудиторією про образотворче мистецтво. Окрім того, компанія AB InBev Efes дбає про розвиток культури споживання пива.
«Декілька тисячоліть пиво було невід'ємною частиною культур різних народів світу, і ми сприяємо тому, щоб його споживання завжди викликало лише позитивні емоції. Щоб досягти цієї мети, виробники пива можуть і повинні працювати над формуванням культури відповідального споживання. Тому відповідальне споживання і зниження негативних наслідків алкоголю – основа нашої комунікації зі споживачем. Своєю участю у «faceLESS» ми хочемо показати, що вживання пива може стати ритуалом, який супроводжує приємне спілкування та знайомство із витворами мистецтва»
— коментує Денис Хренов, в.о. генерального директора AB InBev Efes