Сайт містить контент тільки для користувачів, які досягли віку 18 +

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Доступ на сайт дозволений лише користувачам, які досягли віку 18+

Введіть дату народження

© 2022 AB InBev Efes Ukraine. Заповнюючи цю форму, ви погоджуєтеся з Правилами користування сайтом і Політикою конфіденційності.


НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Лови настрій

Health warning Health warning

AB InBev Efes Україна підбила підсумки першого півріччя 2021 року

16.08.2021


AB InBev Efes Україна підбила підсумки першого півріччя 2021 року
AB InBev Efes Україна підбила підсумки першого півріччя 2021 року

Компанія AB InBev Efes Україна, створена в результаті об’єднання одного із найбільших в світі виробника пива Anheuser-Busch InBev (AB InBev) і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв з провідними позиціями Anadolu Efes, підбила підсумки роботи за перше півріччя 2021 року.

За даними Nielsen, у першому півріччі 2021 зростання частки ринку в грошовому обчисленні продемонстрували бренди: Corona Extra, Stella Artois, BUD і Hoegaarden. Бренди Velkopopovický Kozel і «Старий Мельник з діжки» зміцнили свої позиції в 2-му кварталі 2021. Частка ринку в категоріях Квас і Сидр продовжує впевнено зростати.

У 2021 році AB InBev Efes Україна продовжує розвивати портфель брендів. Новинкою літнього сезону став сидр «Де Сад» із соком ожини, що поповнив лінійку з трьох смаків: «Яблуко Напівсухий», «Яблуко Сухий» та «Груша». Також компанія випустила «Старий мельник з діжки М'яке» у жерстяній банці 0,5 л. А безалкогольний портфель компанії поповнило пиво «Чернігівське біле 0».

Компанія не проходить і повз масштабні подій. Так, зокрема, у червні бренд Staropramen – вкотре став офіційним партнером джазового фестивалю Leopolis Jazz Fest. Саме з цієї нагоди AB InBev Efes Україна запустила нову лімітовану серію банок пива Staropramen, присвячену Празі, музиці та джазу.

Також AB InBev Efes Україна приділяє велику увагу діджиталізації та автоматизації бізнес-процесів і процесів продажів. Тому саме задля підтримки бізнесу компанія впровадила технологію штучного інтелекту Image Recognition з розпізнавання товарів в торгових об'єктах за допомогою комп'ютерного зору. Система дозволяє в реальному часі стежити за ключовими показниками роздрібної торгівлі та економити час співробітників на здійснення торгового аудиту.

Безпека співробітників залишається пріоритетом для компанії, тому  AB InBev Efes Україна проводить вакцинацію від коронавірусної інфекції. Вакцинуватися вже змогли працівники головного офісу, броварень у Чернігові, Миколаєві, Харкові, бізнес сервіс центру у Харкові, а також  регіональних офісів продажів. У рамках допомоги домашнім регіонам в боротьбі з COVID-19 у другому кварталі 2021 року також було закуплено 16 кисневих концентраторів та передано в медичні установи Миколаївської, Чернігівської та Харківської областей.

До Всесвітнього дня навколишнього середовища AB InBev Efes Україна традиційно організувала екологічні акції та наголосила на важливості турботи про довкілля. Компанія також підтримала регіони і допомогла у реалізації ряду ініціатив з прибирання та озеленення.

AB InBev Efes Україна продовжує направляти свої ресурси на підтримку домашніх регіонів. У червні за сприяння компанії запрацювала електропарковка на території університету «Чернігівська політехніка». Наразі станція оснащена можливостями зарядки від джерел сонячної енергії й підтримує широкий спектр інтерфейсів для підключення і заряджання акумуляторів різних типів.