Сайт містить контент тільки для користувачів, які досягли віку 18 +

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Доступ на сайт дозволений лише користувачам, які досягли віку 18+

Введіть дату народження

© 2021 AB InBev Efes Ukraine. Заповнюючи цю форму, ви погоджуєтеся з Правилами користування сайтом і Політикою конфіденційності.


НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Лови настрій

Health warning Health warning

AB InBev Efes Україна підбила підсумки третього кварталу 2021 року

08.11.2021


   AB InBev Efes Україна підбила підсумки третього кварталу 2021 року
AB InBev Efes Україна підбила підсумки третього кварталу 2021 року

Компанія AB InBev Efes Україна, створена в результаті об’єднання одного із найбільших в світі виробника пива Anheuser-Busch InBev (AB InBev) і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв з провідними позиціями Anadolu Efes, підбила підсумки роботи третього кварталу 2021 року. 

За підсумком трьох кварталів 2021 року продемонстрували зростання частки в грошовому обчисленні до попереднього року бренди Corona Extra (+0.5пп), Stella Artois (+0.4пп), BUD (+0.1пп) і Hoegaarden (+0.1пп), а також бренди в категоріях квас і сидр: "Село і Люди" (+0.5пп), "Де Сад" (+8.7пп). Бренд "Старий Мельник із діжки" зміцнив свої позиції в третьому кварталі в порівнянні з першою половиною 2021 року. 

У 2021 році AB InBev Efes Україна продовжує розвивати портфель брендів. Новинкою літнього сезону став сидр «Де Сад» із соком ожини, що поповнив лінійку з трьох смаків: «Яблуко Напівсухий», «Яблуко Сухий» та «Груша». Також компанія випустила «Старий мельник з діжки М'яке» у жерстяній банці 0,5 л та міцне світле пиво Чернігівське Титан. Безалкогольний портфель компанії поповнило пиво «Чернігівське біле 0».  

Компанія не проходить і повз масштабні події. Так, зокрема, у червні бренд Staropramen – вкотре став офіційним партнером джазового фестивалю Leopolis Jazz Fest. Саме з цієї нагоди AB InBev Efes Україна запустила нову лімітовану серію банок пива Staropramen, присвячену Празі, музиці та джазу. А у серпні бренд Чернігівське виступив офіційним спонсором Сорочинської ярмарки та створив проєкт «Україні. З любов’ю» для того, щоб привітати Україну з Днем Незалежності.  Команда об’їхала країну з півночі на південь та зі сходу на захід та зафіксувала тисячі слів – причини, що надихають любити свою країну, не придумані, щирі слова від справжніх українців.  

Також AB InBev Efes Україна приділяє велику увагу діджиталізації та автоматизації бізнес-процесів і процесів продажів. Тому саме задля підтримки бізнесу компанія впровадила технологію штучного інтелекту Image Recognition з розпізнавання товарів в торгових об'єктах за допомогою комп'ютерного зору. Система дозволяє в реальному часі стежити за ключовими показниками роздрібної торгівлі та економити час співробітників на здійснення торгового аудиту. 

AB InBev Efes Україна продовжує направляти свої ресурси на підтримку домашніх регіонів.  Було закуплено 16 кисневих концентраторів та передано в медичні установи Миколаївської, Чернігівської та Харківської областей. У червні за сприяння компанії запрацювала електропарковка на території університету «Чернігівська політехніка». Наразі станція оснащена можливостями зарядки від джерел сонячної енергії й підтримує широкий спектр інтерфейсів для підключення і заряджання акумуляторів різних типів. 

У 2021 році AB InBev Efes Україна разом з партнерами ініціювали соціальний проєкт «Скажи ні» з метою попередження безвідповідального продажу та споживання алкоголю неповнолітніми. Компанії долучили до акції лідерів думок, зірок українського шоубізу – Сергія Бабкіна, Дмитра Борисова, Олександра Пікалова, – та їхніх дітей, щоб обговорити, чому саме алкоголь до 18 років – це не вдала ідея, а безвідповідальний ризик.  

Розпочала тиждень відповідального споживання AB InBev Efes Україна з того, що команда співробітників взяла участь у найекстремальнішій події цієї осені – Legion Run. Кожен учасник забігу Legion Run на фініші мав змогу втамувати свою спрагу приємним смаком безалкогольного пива «Чернігівське «Біле 0 Alco» та зробити фото на оригінальній фотозоні від бренду. 

Також компанія об’єдналася разом з SOCAR у рамках соціальної ініціативи «Випив? За кермо не сідай!» та розмістила інформаційні відео на АЗК Socar, що будуть нагадувати про відповідальне споживання алкоголю. Крім того, для протидії продажу алкоголю неповнолітнім AB InBev Efes Україна розмістила 45 білбордів у Києві, Чернігові, Харкові та Миколаєві.