AB InBev Efes Україна презентувала свій кейс по В2В-платформі «ВиBEERрай» на FMCG конференції
30.03.2021
Компанія AB InBev Efes Україна представила свій кейс по запуску B2B Multi-vendor порталу «ВиBEERрай» на конференції про онлайн-канали продажів для FMCG-товарів та поділилася своїм досвідом з іншими гравцями ринку рітейлу.
Від компанії AB InBev Efes виступив національний менеджер з технологій та процесів продажів – Ярослав Сидорик. Він проаналізував тренди ринку, поділився основними кроками компанії перед запуском В2В-платформи, а також розповів яких результатів досягла компанія за 10 місяців діяльності B2B Multi-vendor порталу «ВиBEERрай».
У період пандемії AB InBev Efes Україна вперше в пивній індустрії запустила В2В-платформу ВиBEERрай, яка значно розширила можливості партнерів компанії. Вона дозволила великим торговельним мережам, роздрібним магазинам, ресторанам і барам оформити замовлення на продукцію в будь-який зручний для них час, зменшити соціальні контакти та отримати додаткові бонуси. В результаті, станом на березень 2021 року, 15% вторинних об’ємів каналу традиційної торгівлі та HoReCa перейшли у В2В-платформу. Компанія планує до кінця року збільшити цей показник до 30%.
З початком пандемії люди почали цінувати швидкий та зручний сервіс, який доступний 24/7, персоналізацію та дотримання норм безпеки. Клієнт вже не готовий чекати – йому потрібно тут і зараз. Всі ці складові ми враховували під час запуску платформи. Ми не тільки розширили можливості партнерів під час пандемії, але і запровадили масштабну платформу, яка і надалі буде вирішувати їх найбільші проблеми. Щодо наших планів, то вже зараз ми плануємо надавати можливість дистриб’юторам підключати до В2В-платформи інші портфелі продуктів їхнього бізнесу,
– коментує подальшу діяльність Multi-vendor порталу «ВиBEERрай» Ярослав Сидорик.
Спікер компанії розповів, що AB InBev Efes Україна націлена на розширення можливостей для торгових точок, тому зробила акцент на співробітництві з партнерами. Тепер за допомогою платформи компанія пропонує торговим точкам замовляти не тільки продукцію компанії, але і інші товари, які також можна розмістити на платформі. Це значно зменшить час на замовлення продукції і зробить платформу незамінним помічником для клієнтів.
У систему цього сервісу компанія вже інтегрувала понад 80 складів дистриб'юторів та долучила приблизно 15 тис. активних торгових точок в Україні. У планах на 2021 рік – збільшити їх кількість до 23 тис. В2В-платформа покриває понад 98% території, а в результаті її діяльності компанія отримала додаткових 7% продажів у торгових точках, які працюють через платформу.