AB InBev Efes Україна розробила лімітований дизайн банок для Velkopopovický Kozel
13.05.2020
У рамках іміджевої кампанії бренда Velkopopovický Kozel компанія AB InBev Efes Україна розробила лімітований дизайн банок відомого чеського пива. У новому дизайні доступні як темний, так і світлий сорти.
«В оновленому дизайні банок пива Velkopopovicky Kozel ми зробили акцент на невеличкому чеському селі Вельке-Поповіце, його мешканцях та кумедних ситуаціях, які там відбуваються, не без участі символу бренда козлика Ольде. Ми віримо, що більш помітний дизайн і кумедні сюжети лімітованої серії банок привернуть до себе ще більше уваги поціновувачів пива»,
― говорить Анна Руденко, маркетинг-директор компанії AB InBev Efes Україна.
Початком історії бренда Velkopopovický Kozel вважається 1874 рік, коли пиво було вперше зварене в броварні чеського селища Вельке Поповіце. Тоді ж з'явилася знаменита емблема із зображенням козла ― символу броварні. Відтоді лагер став одним з найпопулярніших чеських сортів пива. За традиційним рецептом, для виготовлення пива використовуються лише чотири інгредієнти: вода, солод, хміль та дріжджі.
Очікується, що лімітована серія банок Velkopopovický Kozel у новому дизайні з'явиться на полицях супермаркетів найближчим часом.