AB InBev на Всесвітньому економічному форумі в Давосі 2020: «Діяти локально, зростати — разом»
22.01.2020
Компанія AB InBev бере участь у 50-му Всесвітньому економічному форумі (WEF) у Давосі, Швейцарія. Захід стартував 21 січня і триватиме до 24 січня 2020 року.
Протягом цих днів Карлос Бріто (Carlos Brito), Тоні Мілікін (Tony Milikin), Джон Блад (John Blood) та інші глобальні віцепрезиденти компанії виступлять на форумі, дадуть інтерв'ю ЗМІ та візьмуть участь у різних заходах разом зі світовими лідерами, чиновниками і керівниками корпорацій. Серед обговорюваних тем форуму — цілі сталого розвитку ООН, сталий соціально-економічний розвиток та інші.
Всесвітній економічний форум у Давосі — щорічна зустріч представників світової політичної і ділової еліти. В рамках заходу AB InBev створила низку унікальних ініціатив на базі загальних цілей, серед яких «Об'єднувати людей, щоб зробити світ кращим» (Bringing People Together for a Better World) і Платформа 100+.
Згідно з ключовою темою WEF 2020 «Капіталізм для всіх зацікавлених сторін» (Stakeholder Capitalism) і нового маніфесту WEF, компанія розробила спеціальний меседж — «Діяти локально, зростати — разом»:
«Ми прагнемо об'єднувати людей, щоб робити світ кращим. Виступаючи партнером понад 30 тисяч фермерів і більше 4 мільйонів ритейлерів у всьому світі, наша компанія докладає максимум зусиль, щоб поліпшити життя суспільства і захистити довкілля. Ми співпрацюємо з підприємцями, щоб благотворно впливати на найголовніше: майбутнє кожної людини. Тільки діючи разом, ми зможемо втілити в життя цю мету в наступні 100 років і довше. Діяти локально, зростати разом — такий наш девіз»,
— зазначив Карлос Бріто, президент AB InBev
AB InBev організувала спеціальну кампанію в соціальних мережах, що стартувала в корпоративних профілях. Її мета — звернення до учасників форуму і взаємодія з аудиторією в різних міжнародних організаціях, таких як ООН (UN), ВООЗ (WHO), МВФ (IMF), Світовий банк (World Bank) та інші.
Компанія закликає стежити за її глобальними соціальними мережами (@ABInBev) і запрошує приєднуватися до обговорень під хештегом #Together4Growth.