Бельгійський ель Tripel Karmeliet ― тепер в Україні
20.09.2019
Компанія AB InBev Efes Україна запускає новий бренд бельгійського еля Tripel Karmeliet. Знаменитий тріпель, народжений у невеликій сімейній броварні Brouwerij Bosteels, вже з'явився на полицях українських магазинів.
«Бельгійський ель Tripel Karmeliet являє собою унікальне поєднання старовинного рецепту від ченців-кармелітів та сімейних традицій пивоваріння. Tripel Karmeliet завоював нагороду «Найкращий ель у світі» на конкурсі World Beer Awards. Тепер і українці зможуть насолодитися багатим смаком легендарного тріпеля та оцінити його унікальну рецептуру, розроблену понад 300 років тому»
— коментує Катерина Сахарнова, маркетинг-менеджер преміальних брендів компанії AB InBev Efes Україна
Броварня Bosteels була заснована в 1791 році Жан-Баптистом Бостілсом і ось уже понад 200 років належить його нащадкам. Офіційно історія елю Tripel Karmeliet розпочалася у 1996 році, коли Антуан Бостілс, пивовар 7-го покоління, вирішив розробити ідеальний тріпель ― ель з вівса, пшениці та ячменю. Пізніше він виявив, що монахи з кармелітського абатства в бельгійському містечку Дендермонде вже у 1679 році варили пиво за майже ідентичним рецептом. Так новий сорт і отримав свою назву ― Tripel Karmeliet (кармелітський тріпель).
Ель Tripel Karmeliet має багатий і вишуканий золотий колір з кремово-білою піною. Поєднання трьох видів зерна створює унікальний рецепт: пшениця надає пиву свіжості, овес ― м'якого вершкового присмаку, а ячмінь ― характерного солодового смаку. У післясмаку розкриваються пряні цитрусові нотки. Незважаючи на високий вміст алкоголю (8%), Tripel Karmeliet легко п'ється.
Продуманий дизайн упаковки Tripel Karmeliet відображає старовинну історію тріпеля, що народився у пивоварні бельгійського абатства. Так, на першому логотипі зображено герб ордену кармелітів. Друге лого являє собою зібрання трьох колосків, які втілюють три види зерна ― основних інгредієнтів пива. Зображення на задньому плані відтворює ідилічну картину збору врожаю біля монастиря.