Сайт містить контент тільки для користувачів, які досягли віку 18 +

Введіть дату народження

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Мені є 18

© 2019 AB InBev Efes Ukraine. Заповнюючи цю форму, ви погоджуєтеся з Правилами користування сайтом і Політикою конфіденційності.


НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Лови настрій

Health warning Health warning

BUD анонсував багаторічний партнерський контракт з Англійською Прем’єр Лігою і іспанською LaLiga

23.07.2019


BUD, глобальний бренд компанії Anheuser-Busch InBev (AB InBev), оголосив про укладення партнерської угоди з Англійською прем'єр-лігою (English Premier League) та іспанською футбольної лігою LaLiga, що діятиме на 5 континентах у понад 20 країнах світу, включаючи Велику Британію, Китай, Південну Африку, Індію, Чилі та Нігерію. BUD є багаторічним спонсором чемпіонату світу з футболу FIFA™ і тепер, завдяки новим партнерствам, має намір розширити підтримку і просування футболу, а також зміцнити свій емоційний зв'язок із вболівальниками по всьому світу.

Подібні партнерства, а також реалізація унікальних активацій у їхніх рамках, дозволяють вболівальникам стати ще ближчими до своїх футбольних кумирів. Найдорожчий пивний бренд у світі BUD, відомий як "King of beers" TM, подарує вболівальникам більше можливостей висловити своє визнання улюбленим гравцям ― справжнім королям гри як на полі, так і за його межами. Глобальна кампанія бренда включатиме публічні перегляди матчів, спеціальний дизайн упаковки, трофей і контент, у рамках якого видатні гравці постануть не просто як королі футболу, але і як амбасадори окремих видів культури і розкажуть про свої вподобання в моді, музиці та мистецтві.

«Ми раді оголосити про довгострокове партнерство з Англійською прем'єр-лігою та іспанською LaLiga ― двома найкращими футбольними лігами світу. Ця співпраця дозволить нам і надалі підтримувати зв'язок з нашими споживачами та футбольними вболівальниками у всьому світі. Футбол ― наша пристрасть, тому ми дуже пишаємося тим, що можемо відсвяткувати це разом з усім спортивним співтовариством, спортсменами, а головне, разом із вболівальниками»

— розповів Педро Ерп (Pedro Earp), Chief Marketing Officer AB InBev

«BUD, без сумніву, є світовим лідером і справжнім новатором у сфері спонсорства великих футбольних подій, оскільки вже більше 30 років співпрацює з чемпіонатом світу з футболу FIFA™. Ми з нетерпінням чекаємо початку нашої співпраці, бо вже запланували низку цікавих активностей, які об'єднають вболівальників по всьому світу».

— прокоментував Річард Мастерс (Richard Masters), виконувач обов'язків генерального директора Англійської прем'єр-ліги

«Ми прагнемо підтримувати пристрасть людей до футболу у всьому світі. Це історичне партнерство з BUD тільки збільшить захват і очікування вболівальників від майбутнього сезону. Ми дуже раді, що BUD став нашим партнером. Упевнений, що завдяки цій угоді наші клуби стануть ще більш помітними у всьому світі».

— додає Президент LaLiga Хав'єр Тебас (Javier Tebas)