Сайт містить контент тільки для користувачів, які досягли віку 18 +

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Доступ на сайт дозволений лише користувачам, які досягли віку 18+

Введіть дату народження

© 2022 AB InBev Efes Ukraine. Заповнюючи цю форму, ви погоджуєтеся з Правилами користування сайтом і Політикою конфіденційності.


НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Лови настрій

Health warning Health warning

Budweiser та Corona увійшли до ТОП-100 найкращих світових брендів

26.10.2021


Budweiser та Corona увійшли до ТОП-100 найкращих світових брендів
Budweiser та Corona увійшли до ТОП-100 найкращих світових брендів

Консалтингова компанія Interbrand опублікувала 21-ий звіт Best Global Brands з новою редакцією рейтингу найкращих світових брендів 2021 року. Для оцінки компанії використовують такі параметри: фінансові показники, роль бренду у прийнятті рішень про покупку, конкурентоспроможність бренду, лояльність.

Серед п’яти алкогольних брендів, що увійшли до рейтингу, два належать компанії Anheuser-Busch InBev. Бренд Budweiser, в Україні представлений брендом Bud, посів 37-е місце у загальному рейтингу – і перше в рейтингу алкогольних брендів. Наразі бренд оцінюють у 15 млн доларів. Друге місце серед алкогольних брендів посіла Corona, що займає 78-й рядок рейтингу з оцінкою майже 7 млн доларів.

Цього року бренди, які швидше зростають, значно перевершили інші марки у списку за трьома фундаментальними пріоритетами: напрям, гнучкість та залученість. Ці бренди встановлюють чіткий напрямок, гарантуючи, що вся організація знає, куди вони рухаються, і працюють над реалізацією амбіцій компанії. Вони активно розвиваються, виводячи на ринок нові продукти та послуги. Зацікавленість співробітників, адаптація до змін і сильна клієнтська база допомогли брендам зайняти перші позиції у рейтингу.

Budweiser посів перше місце серед алкогольних брендів оскільки компанія, якій належить бренд, розширює свої можливості, впроваджує рішучі інновації та розробляє ефективніші бізнес-моделі. Corona також продовжувала розширювати бренд в інноваційному просторі. Вона вірить, що люди купують її на основі емоційного капіталу – які бренд викликає у них відчуття, які спогади, куди вони переносяться – коли вони споживають продукт. Крім того, Corona вже декілька років співпрацює з некомерційними організаціями Parley for the Ocean та Oceanic Global, лідером у галузі охорони океану, щоб очистити пляжі планети від пластикового сміття.

Цьогоріч загальна вартість 100 провідних брендів збільшилася на 15% до 2,667 трлн доларів США у порівнянні з 2,326 трлн доларів США у 2020 році. Консалтингова агенція в галузі брендингу Interbrand опублікувала свій перший рейтинг ще 1988 року.

Нагадаємо, що нещодавно Андрій П’ятов отримав персональні пляшки з лімітованої серії BUD, що були випущені на честь рекорду Мессі.