Corona Extra впроваджує ініціативи для вирішення проблеми вторинної переробки
02.12.2021
Corona Extra активно бере участь у вирішенні цієї проблеми. Крім того, Corona стала першим світовим брендом напоїв із нульовим пластиковим слідом. Це досягнення є частиною бачення Corona – бути лідером сталого розвитку серед товарів повсякденного споживання і продовжити спрямовувати зусилля бренду на захист океанів та пляжів по всьому світу від забруднення пластиком:
- до своїх активностей Corona Extra задіяла понад 68 000 волонтерів;
- спрямовує свої зусилля на захист світових океанів та пляжів від забруднення пластиком;
- провела 1400 заходів з приводу збору сміття;
- скорочує негативний вплив на навколишнє середовище та переробляє більше пластика, ніж виробляє;
- загальна площа очищених пляжів у світі за допомогою активностей Corona Extra складає 44 000 000 m2 .
В Україні проблема вторинної переробки є не менш актуальною. Мета AB InBev Efes Україна до 2025 року – здійснити повний перехід оборотну упаковку та упаковку, виготовлену переважно із вторинної сировини.
Для зменшення кількості пластику у пакуванні компанія вже перейшла на преформу зі стандартом горловини РСО 1881 на всіх заводах ПЕТ. Завдяки використанню нової преформи лише за 2020 рік вдалося скоротити споживання пластику на 160 тонн. Також Corona Extra для того, аби зменшити пластиковий слід не використовує його у своїй упаковці. Нещодавно вона запустила у виробництво екологічне пакування з ячменю. За новою технологією ячмінні залишки перетворюють на паперове пакування – картонний холдер, що допомагає зменшити кількість відходів.
AB InBev Efes Україна активно використовує у пакуванні оборотну пляшку. Так у 2020 році було зібрано близько 50% оборотної пляшки, з року в рік ми прагнемо збільшувати цей показник.
Крім того, в AB InBev Efes до 2025 року є ціль зі зниження викидів парникових газів у ланцюжку поставок на 25%. Тож компанія реалізувала іноваційний проект щодо зниження ваги скляної пляшки. Компанії вдалося знизити вагу своєї стандартної пивної пляшки з подовженою шийкою зі 180 до 150 грамів, скоротивши таким чином обсяг викидів CO2 на 17% у перерахунку на виробництво однієї пляшки. Зважаючи на те, що на упаковку в середньому припадає близько 50% вуглецевого сліду, такі інновації є важливим кроком у досягненні даної мети.