Сайт містить контент тільки для користувачів, які досягли віку 18 +

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Доступ на сайт дозволений лише користувачам, які досягли віку 18+

Введіть дату народження

© 2022 AB InBev Efes Ukraine. Заповнюючи цю форму, ви погоджуєтеся з Правилами користування сайтом і Політикою конфіденційності.


НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Лови настрій

Health warning Health warning

Компанія AB InBev презентувала перше у світі пиво з  нульовим вмістом вуглеводів від бренду Budweiser

14.02.2022


Компанія AB InBev презентувала перше у світі пиво з  нульовим вмістом вуглеводів від бренду Budweiser
Компанія AB InBev презентувала перше у світі пиво з  нульовим вмістом вуглеводів від бренду Budweiser

Інноваційне пиво Bud Light Next, представлене компанією AB InBev,  взагалі не містить вуглеводів. Також пиво може похвалитися вмістом 4% алкоголю,  80 калоріями та легким і освіжаючим смаком.  

Презентували новітнє пиво за допомогою відеоролику «Zero in the Way of Possibility» («Нуль» на шляху до можливостей),який буде показаний під час Супербоула. У відео бренд демонструє, які можливості відкриваються, якщо ви наважуєтесь змінити традиційні умовності та переосмислюєте статус-кво: 

https://m.youtube.com/watch?v=2rGOf_caxhQ 

Слід зазначити, що торік бренд відмовився від реклами на Super Bowl на користь кампаній на підтримку вакцинації проти COVID-19. 

«Грою Super Bowl ми святкуємо історичний момент для  Bud Light і Anheuser-Busch: презентація Bud Light NEXT, нашого першого в історії пива з нульовим вмістом вуглеводів», — коментує Енді Гоелер, віцепрезидент з маркетингу Bud Light.  

Тож «нуль» - це не лише вміст вуглеводів, а і символ того, що в житті фанатів цього пива буде нуль перешкод. Компанія обіцяє усім фанатам надати можливість отримати приємний бонус на їхній банківський рахунок. Для того, щоб стати учасником акції потрібно розмістити в соціальних мережах фото зі знаком нуль, додаючи хештег #SpotAZero та #Sweepstakes, наприклад на бочці пива чи на дорожньому знаку тощо. Виконавши ці умови, фанати пива Bud Light NEXT отримають шанс стати одним із семи переможців, які отримають 10 000 доларів від компанії. Лотерея проводиться в мережі Інтернет та триватиме до 18 лютого.  

«Десять років ми розробляли Bud Light NEXT – це символ нашої постійної прихильності інноваціям. Зараз на найбільший рекламній арені ми віддаємо належне тим, хто щодня розширює кордони та змінює світ», 

— додає Енді Гоелер.