Сайт містить контент тільки для користувачів, які досягли віку 18 +

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Доступ на сайт дозволений лише користувачам, які досягли віку 18+

Введіть дату народження

© 2020 AB InBev Efes Ukraine. Заповнюючи цю форму, ви погоджуєтеся з Правилами користування сайтом і Політикою конфіденційності.


НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Лови настрій

Health warning Health warning

«Король пива» BUD качає разом із українським хіп-хопом

10.08.2020


«Король пива» BUD качає разом із українським хіп-хопом
«Король пива» BUD качає разом із українським хіп-хопом

Український хіп-хоп набирає обертів. Нещодавно за підтримки бренда BUD компанії AB InBev Efes Україна українська реп-група Fo Sho випустила кліп на трек «Blck Sqr». У лютому пісню презентували в рамках нацвідбору на міжнародний пісенний фестиваль «Євробачення 2020».

Щоб відтворити у кліпі атмосферу вечірки, учасниці групи — три сестри-афроукраїнки з Харкова — запросили представників українського шоу-бізнесу. Серед них Constantine, Nikita Lomakin, Юріна Юлія (YUKO), Ivan Taiga, Маргарита Верховцева, Tricky Nicki, Орест Мурій, Sasha Toure та інші. Локацією для зйомки «Blck Sqr» від Fo Sho став арт-завод «Платформа» в Києві. Режисером виступив Тарас Голубков, відомий за кліпами для групи «Скрябін», Monatik та Артема Пивоварова.

«За основу кліпу був узятий «Чорний квадрат» Малевича, про який також йдеться і в самому треку. Ні для кого не секрет, що за чорним квадратом криється ще декілька інших шарів. І я подумав, що було б круто, якщо ми пірнемо всередину цього квадрата і побачимо всі ці шари, але в зрізі хіп-хоп течії та сучасного погляду на культуру України і мистецтво в цілому»,

― поділився Тарас Голубков.

Кліп знімали протягом понад 20 годин. Під час знімального процесу учасниці групи та українські артисти, танцюристи, музичні продюсери, блогери, ресторатори і спортсмени могли насолодитися охолоджувальним та ароматним пивом BUD, яке допомагало створити легку й невимушену обстановку на майданчику.

«Творчість Fo Sho повністю відповідає духу BUD. Це сміливість, рух уперед і постійні експерименти в пошуках досконалості. Режисер зміг передати в кліпі всі ці прагнення. І BUD, без якого не обходиться жодна справжня вечірка, гармонійно інтегрується у цю атмосферу»,

― говорить Каріне Гарячун, старший бренд-менеджер компанії AB InBev Efes Україна.

Наразі учасниці Fo Sho працюють над новими треками, щоб незабаром презентувати любителям українського хіп-хопу новий альбом.