Сайт містить контент тільки для користувачів, які досягли віку 18 +

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Доступ на сайт дозволений лише користувачам, які досягли віку 18+

Введіть дату народження

© 2022 AB InBev Efes Ukraine. Заповнюючи цю форму, ви погоджуєтеся з Правилами користування сайтом і Політикою конфіденційності.


НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Лови настрій

Health warning Health warning

«Король пива» BUD підтримав наймузичніший фестиваль UPark 2018

09.08.2018


Наприкінці липня за підтримки торгової марки BUD компанії AB InBev Efes у Києві відбулася найбільш очікувана і масштабна музична подія цього літа — фестиваль UPark. На два дні столиця стала місцем зустрічі топових виконавців світового рівня. А новітні світло-візуальні технології, приголомшливі інсталяції та унікальні перформанси — першим подібного рівня досвідом для України.

У перший день фестивалю гості насолоджувалися технологічним перформансом хедлайнера — Gorillaz, групи що увійшла до Книги рекордів Гіннеса як «Найуспішніший віртуальний проект». Також меломанів порадували виступи яскравих Tove Lo, одного з найпомітніших квартетів останніх років Kaleo і групи, яка стала відкриттям минулого року, YUKO.

Сплеском музично-візуального драйву було позначено другий день свята — на сцені запалювали Massive Attack 3D і Daddy G. Британці представили відоме на весь світ шоу з використанням тонн технологічного обладнання та інноваційних ефектів. Сцена також доповнилася безтурботними і романтичними звуками гуру даунтемпо Bonobo. Драйву додали володарі премії Mercury Prize — психоделічний бенд Young Fathers. Яскравим завершенням дня став виступ українського гурту ONUKA.

Який же захід без релаксу та позитивних емоцій. Велкам-зона фестивалю іскрилася двома барвистими інсталяціями BUD. Стильні хостес пропонували сфотографуватися і взяти участь в інтерактиві. Так, кожен, хто зробив фото і розмістив його в соціальних мережах із хештегом #BudUpark та #BudExperience, автоматично ставав учасником розіграшу двох квитків на будь-який концерт, який відбудеться у столичному концертному залі Stereo Plaza. Випити улюблене пиво BUD можна було на м'яких подушках біля BUD-бару. Комфортне розташування лаунж-зони — навпроти сцени в чаші стадіону — дозволяло поєднати «приємне з корисним»: прослуховування музики і отримання насолоди від келиха BUD.

«BUD — не просто пиво, це всесвітньо відомий бренд, однією з головних цінностей якого протягом багатьох років є прагнення до досконалості. UPark — фестиваль, який також поставив перед собою найвищу планку: презентацію нових альбомів і найкращих хітів у виконанні найбільш актуальних музикантів сучасності. Ми не могли не підтримати таку подію, адже у нас однакові прагнення. Фестиваль прогримів у єдиному пориві: загального драйву, ритму, масштабності та якості в усьому»

— коментує Денис Хренов, в.о. генерального директора AB InBev Efes