Міжнародний Олімпійський Комітет та АВ InBev оголошують про Всесвітнє Олімпійське Партнерство
24.01.2024
Corona Cero стане глобальним пивним спонсором Олімпійських ігор
12 січня 2023 року (Льовен, Бельгія) – Міжнародний олімпійський комітет (МОК) оголосив, що AB InBev, провідний світовий пивовар, стане Всесвітнім Олімпійським Партнером (TOП Партнер) до 2028 року. Пиво Corona Cero з нульовим вмістом алкоголю оголошене глобальним спонсором Олімпійських ігор, підкреслюючи прихильність МОК та AB InBev до відповідального споживання та побудови кращого світу. Разом вони можуть донести до мільярдів олімпійських вболівальників по всьому світу повідомлення про об’єднання, помірність споживання та святкування.
Як заявив президент МОК Томас Бах,
«МОК радий оголосити про своє нове партнерство із провідною пивоварною компанією світу АВ InBev. Наші організації поділяють бачення підтримки спорту та спортсменів. Як глобальний бренд, Corona Cero залучить прихильників по всьому світу до святкування магії Олімпійських ігор та вітання спортивних досягнень атлетів. Відповідно до Олімпійського порядку денного на 2020 рік+5, обидві наші компанії також активно сприятимуть досягненню цілей Організації Об’єднаних Націй у частині сталого розвитку. Оскільки МОК перерозподіляє 90 відсотків свого прибутку на підтримку спорту у всьому світі, врешті-решт прибуток від цієї угоди піде на підтримку кожної олімпійської команди та її спортсменів. Разом ми з нетерпінням чекаємо на створення майбутнього, наповненого радісними моментами!»
Генеральний директор АВ InBev Мішель Дукеріс зазначив:
«Пиву і спорту гарно разом, тому ми пишаємося тим, що стали першим пивним спонсором для Олімпіади на рівні Всесвітнього Олімпійського Партнера. Пиво – це напій помірності і вибору, тому для цього випадку підходить саме Corona Cero.
Це партнерство ілюструє можливість для нашої категорії позитивно впливати та взаємодіяти з мільярдами вболівальників по всьому світу, відкриваючи нову еру олімпійського духу, адже ми вболіваємо за наші улюблені національні команди та спортсменів, які йдуть за золотом. Ми з нетерпінням чекаємо початку проведення ігор 2024, 2026 та 2028 років».
З огляду на багатовікову історію пивоваріння, АВ InBev передбачає численні нові дружні стосунки, зв’язки та досвід, побудовані на спільній любові до спорту і до пива. Спорт – це потужна сила для позитивних змін, і бренди АВ InBev щасливі бути частиною цього спадку десятиліттями історичного, відзначеного нагородами і відповідального спортивного маркетингу. АВ InBev прагне прискорити подальший прогрес на шляху до відповідального споживання алкоголю та помірності по всьому світу і працюватиме над цим, представляючи Corona Cero, бренд пива, що має нульовий вміст алкоголю і швидко здобуває визнання по всьому світу, в якості провідного бренду Всесвітнього Олімпійського Партнера.
Як підкреслив директор з маркетингу АВ InBev Марсель Маркондес,
«Оскільки ми продовжуємо інвестувати у збільшення категорії, раді представити наші пивні бренди на Олімпійських іграх і стати світовим партнером для цих чудових подій. Компанія Corona – один з наших глобальних брендів, який демонструє найшвидше зростання, здобуваючи прихильність споживачів у 180 країнах, і ми очікуємо, що завдяки цьому партнерству Corona Cero прискорить зростання безалкогольного пива і підкреслить помірність споживання. У Сполучених Штатах ми будемо підтримувати і Олімпійські, і Паралімпійські ігри LA 2028 з брендом Michelob ULTRA, це відмінне світле пиво, яке святкує активний спосіб життя».
Іржі Кейвал, голова Комісії з прибутку та комерційного партнерства МОК, зазначив:
«АВ InBev керує кількома з найбільш впізнаваних світових брендів. Компанія органічно долучиться до програми ТОП, яка об’єднує низку провідних компаній світу зі спільним баченням підтримки спорту заради побудови кращого світу».
Угода також передбачає маркетингові права щодо Міжнародного Паралімпійського комітету (МПК) та Паралімпійських ігор у рамках довгострокової домовленості про співпрацю між МОК та МПК.
###
Про Міжнародний олімпійський комітет
Міжнародний олімпійський комітет – це некомерційна незалежна міжнародна організація, яка складається з волонтерів і прагне побудувати кращий світ за допомогою спорту. Вона перерозподіляє понад 90 відсотків своїх прибутків на розширення спортивного руху, тобто на допомогу спортсменам і спортивним організаціям усіх рівнів по всьому світу щодня виділяється сума, еквівалентна 4,25 млн доларів США.
Про компанію Anheuser-Busch InBev
Anheuser-Busch InBev (AB InBev) – публічна компанія (Euronext: ABI), розташована у місті Льовен, Бельгія, із вторинним лістінгом фондових бірж у Мексиці (MEXBOL: ANB) і Південній Африці (JSANH) та депозитарними розписками на Нью-Йоркській фондовій біржі (NYSE: BUD). Як компанія, ми мріємо про більше, наповнюючи майбутнє радісними моментами. Ми завжди намагаємось знайти нові шляхи, щоб відповідати радісним приводам, просувати нашу індустрію та справляти значущий вплив на світ. Ми прагнемо створювати прекрасні бренди, які пройдуть випробування часом, і варити найкраще пиво з використанням найкращих інгредієнтів. Наш широкий портфель з понад 500 брендів включає глобальні бренди Budweiser, Corona, Stella Artois, Michelob Ultra; національні бренди Beck’s, Hoegaarden, Leffe; та локальних чемпіонів на кшталт Aguila, Antarctica, Bud Light, Brahma, Cass, Castle, Castle Lite, Cristal, Harbin, Jupiler, Modelo Especial, Quilmes, Victoria, Sedrin, and Skol. Наша пивоварна спадщина нараховує понад 600 років, охоплюючи континенти і покоління. Від нашого європейського коріння на пивоварні «Ден Хорн» у Льовені, Бельгія, до новаторського духу броварні Anheuser & Co у Сент-Льюїсі, США. Від створення замку-броварні у Південній Африці під час Йоханнесбурзької золотої лихоманки, до Богемії, першої пивоварні в Бразилії. Завдяки географічній диверсифікації та збалансованій представленості на ринках різних країн, ми використовуємо колективний потенціал близько 167000 колег, що працюють майже у 50 країнах світу.
АВ InBev робить свій внесок у досягнення цілей сталого розвитку ООН та у більш широку глобальну тему в області сталого розвитку, створюючи стійкі ланцюжки поставок, виробничі спільноти та більш здорове навколишнє середовище. Ми особливо фокусуємося на сприянні прогресу у досягненні тих цілей, де ми можемо використовувати наші масштаби та партнерські стосунки для прискорення значущих позитивних змін.
Дізнайтеся більше на https://www.ab-inbev.com/sustainability/2025-sustainability-goals/