Сайт містить контент тільки для користувачів, які досягли віку 18 +

Введіть дату народження

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Мені є 18

© 2019 AB InBev Efes Ukraine. Заповнюючи цю форму, ви погоджуєтеся з Правилами користування сайтом і Політикою конфіденційності.


НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Лови настрій

Health warning Health warning

Новий соціальний проект #будьмо_відповідальні

14.09.2018


14 вересня у світі відзначається День відповідального споживання пива. Цієї дати AB InBev Efes разом з партнерами об’єдналися, щоб сказати ні продажу алкоголю неповнолітнім. Пивовари проводять спільні акції, закликаючи усі торговельні мережі під жодним приводом не продавати пиво тим, кому ще немає 18.   

День відповідального споживання пива - це захід, який проводиться щорічно в більшості країн ЄС, а також в США, Бразилії, Китаї та ін. У цей день у всьому світі проводяться різні заходи, спрямовані на пропаганду помірного і відповідального споживання алкоголю. Пивовари України вирішили перейняти досвід колег, сфокусувавшись на проблемі вживання алкоголю неповнолітніми. Протягом декількох років найбільші пивоварні компанії, спільно з іншими колегами по ринку і партнерами в торгівлі, проводять заходи, спрямовані на неприпустимість продажу алкоголю дітям. У цьому році в рамках проекту вони запускають кілька акцій, спрямовані на підвищення обізнаності  продавців роздрібних магазинів і на допомогу батькам підлітків.

14 вересня співробітники AB InBev Efes одягнули брендовані футболки із закликами не продавати алкоголь неповнолітнім та особисто прийдуть у торговельні точки, щоб роз’яснювати, чому не можна бути байдужим до цієї проблеми. Представники пивоварів залишать у місцях продажів особливі подарунки, які нагадуватимуть продавцям про захід.

Цього ж дня у мережі Faceboоk пройде флешмоб #будьмо_відповідальні. Пивовари запрошують  кожного дорослого приєднатися, розмістивши рамку із закликом на своєму аватарі. Таким чином, усі, хто підтримає акцію, зможуть заявити про свою позицію.

Однак пивовари не зупинилися на цьому і запустили діджитал-проект «Чек-лист для батьків #будьмо відповідальні». Для участі у ньому запрошені провідні українські психологи. Експерти підготували цикл відеорекомендацій, що допоможуть батькам знайти підхід до своїх дітей. Не забороняти та повчати, а шукати причини – ось ефективний шлях, щоб застерегти підлітків від алкоголю.

Психологи вважають, що найчастіше дітей штовхає до випивки відсутність довіри до батьків та труднощі у спілкуванні з ними. Тому чек-лист – це практичні кроки, які допоможуть збудувати стосунки з підлітками на основі взаємоповаги, любові та довіри.

«Цей проект допоможе батькам зрозуміти та усунути причини, що спонукають підлітків до вживання алкоголю. Поведінкові установки зароджуються, перш за все, усередині родини, а вже потім розповсюджуються у суспільстві. Тому задля розвитку культури вживання алкоголю ми ініціюємо проекти, які спонукатимуть людей до обговорення та спільного пошуку правильних рішень »

— коментує ідею проекту Дмитро Шпаков, президент AB InBev Efes