Свята без смартфонів, або як Stella Artois допомагає повернути живе спілкування
17.01.2020
Напередодні Різдва пивний бренд Stella Artois зробив атмосферу свят у Києві ще більш душевною. Stella Artois запропонував жителям та гостям міста надіти «чарівні» антисмартфон-рукавички в теплому червоному кольорі.
Ідея належить вигаданому персонажу кампанії ― дизайнеру-технологу Артуру Гантьє. За його задумом, рукавички, несумісні із сенсорним екраном, допоможуть людям стати ближчими один до одного, що особливо важливо в святкові дні.
Ідеальним місцем для проведення кампанії став різдвяний Кураж Базар, оформлений у стилі фільму «Готель «Ґранд Будапешт». У бренд-зоні Stella Artois, стилізованій під вагон поїзда, гості барахолки могли отримати стильні рукавички без сенсорів і так повернутися в часи, коли гаджети ще не захопили світ, а ми більше спілкувалися наживо.
Гостям Кураж Базару припав до душі експеримент від Stella Artois, і вони були раді провести час із близькими подалі від екранів смартфонів.
«Різдво ― це час любові та єднання, котрий хочеться розділити з рідними і друзями. На жаль, в епоху смартфонів ми все частіше забуваємо про справжні цінності, намагаючись замінити їх гаджетами. Наша кампанія ― один із способів нагадати людям про те, як важливо насолоджуватися теперішнім моментом»,
― говорить Катерина Сахарнова, бренд-менеджер преміальних брендів компанії AB InBev Efes Україна