Сайт містить контент тільки для користувачів, які досягли віку 18 +

Введіть дату народження

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Мені є 18

© 2019 AB InBev Efes Ukraine. Заповнюючи цю форму, ви погоджуєтеся з Правилами користування сайтом і Політикою конфіденційності.


НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Лови настрій

Health warning Health warning

Свята без смартфонів, або як Stella Artois допомагає повернути живе спілкування

17.01.2020


Напередодні Різдва пивний бренд Stella Artois зробив атмосферу свят у Києві ще більш душевною. Stella Artois запропонував жителям та гостям міста надіти «чарівні» антисмартфон-рукавички в теплому червоному кольорі.

Ідея належить вигаданому персонажу кампанії ― дизайнеру-технологу Артуру Гантьє. За його задумом, рукавички, несумісні із сенсорним екраном, допоможуть людям стати ближчими один до одного, що особливо важливо в святкові дні.

Ідеальним місцем для проведення кампанії став різдвяний Кураж Базар, оформлений у стилі фільму «Готель «Ґранд Будапешт». У бренд-зоні Stella Artois, стилізованій під вагон поїзда, гості барахолки могли отримати стильні рукавички без сенсорів і так повернутися в часи, коли гаджети ще не захопили світ, а ми більше спілкувалися наживо.

Гостям Кураж Базару припав до душі експеримент від Stella Artois, і вони були раді провести час із близькими подалі від екранів смартфонів.

«Різдво ― це час любові та єднання, котрий хочеться розділити з рідними і друзями. На жаль, в епоху смартфонів ми все частіше забуваємо про справжні цінності, намагаючись замінити їх гаджетами. Наша кампанія ― один із способів нагадати людям про те, як важливо насолоджуватися теперішнім моментом»,

― говорить Катерина Сахарнова, бренд-менеджер преміальних брендів компанії AB InBev Efes Україна