Золоте німецьке правило – лише хміль, солод і вода
25.07.2023
«Золоте німецьке правило» – нова маркетингова кампанія бренду Lowenbrau, що входить до портфеля AB InBev Efes Україна. У відеороликах, що створені у рамках цієї кампанії, розповідаються історії про традиційну німецьку повагу до правил і вміння ним слідувати.
Однак, виявляється, що коли настає час для дружнього спілкування, відпочинку та улюбленого пива – усі загальноприйняті правила відходять на другий план. Тому що настає час для золотого німецького правила – обирати легендарне пиво… що має назву Lowenbrau.
Хоча перша офіційна згадка Lowenbrau датована у регістрі мюнхенських пивоварів 1746 роком, цей бренд відрізняє незаперечна багатовікова експертиза у пивоварінні. Як і тоді, сьогодні в основі технології виробництва Lowenbrau золоте німецьке правило – лише хміль, солод і вода.
З глибокою повагою до традицій, Lowenbrau залишається вірним своєму німецькому походженню та виробляється за незмінною рецептурою – з відчутною гіркуватістю, яскравим ароматом і щільною піною.
Сьогодні Lowenbrau виробляється в Україні. Його традиційний смак і витриманий характер роблять цей лагер найкращим вибором, щоб задовольнити потребу у дійсно високоякісному німецькому пиві в моменти, коли не хочеться обтяжувати себе вибором, а скоріше поринути у спілкування.
«Ми пишаємося, що Україна стала частиною надзвичайної історії Lowenbrau, адже якість цього бренду вироблялася століттями й можна відстежити весь його шлях до вершини пивоварної справи. Попри те, що сучасне пивоваріння передбачає застосуванням прогресивних технологій, традиційний смак і висока якість Lowenbrau залишаються незмінними, як і колись»,
– зазначила маркетинг директор AB InBev Efes Україна Катерина Сахарнова.
Цікаво, що Lowenbrau з його злегка гіркуватим солодовим присмаком і тонким ароматом хмелю з квітково-трав'яними відтінками чудово поєднується з німецькою кухнею: сосисками, ковбасками, тушкованою капустою та картопляним пюре. А його щільна пінна шапка додає ще більше задоволення у будь-які моменти дружнього спілкування.