Анна Руденко: Наша стратегія – пропонувати досить широкий вибір брендів, щоб кожен споживач міг знайти у нашому портфелі те, що підходить йому.
29.01.2020
Анна Руденко, маркетинг-директор AB InBev Efes Ukraine, розповіла про головні запуски компанії у 2019 році, розробку маркетингових стратегій для нових брендів і оновлення концепції існуючих, різне позиціювання брендів в рамках портфеля компанії, а також про цілі на 2020 рік.
«Перше, що ми плануємо – продовжувати розвивати наш портфель. Також будемо продовжувати фокусуватися на creative excellence, бо віримо, що це здатне дати конкурентну перевагу, допомагає будувати бренди і сприяє тому, щоб споживач обирав саме наші бренди.
Що стосується комунікації – будемо тестувати інноваційні підходи в медіа. Також будемо фокусуватися на культурній релевантності наших брендів і комунікацій. В цілому ж наш фокус – лідерство на ринку в сегментах, в яких ми працюємо».
Більше подробиць в інтерв'ю MMR