AB InBev долучається Глобального тижня безпеки дорожнього руху ООН
16.05.2023
Компанія AB InBev на всіх ринках своєї присутності долучилася до 7-го Глобального тижня безпеки дорожнього руху ООН, який проходить 15-21 травня 2023 року.
Дорожньо-транспортні пригоди є найбільшою загрозою в усьому світі. Щороку близько 1,3 мільйона осіб гине та до 50 мільйонів осіб зазнають травм, а 1 з кожних 4 смертей припадає на пішоходів та велосипедистів.
Глобальний десятирічний план ООН має на меті скоротити смертність і травматизм внаслідок дорожньо-транспортних пригод в усьому світі на 50% до 2030 року.
В основі цієї стратегії – забезпечити безпечні умови на дорогах; реалізувати безпечний, доступний та екологічний громадський транспорт; переосмислити мобільність і покращити невідкладну допомогу.
“Безпека наших співробітників і спільнот є безперечним пріоритетом компанії AB InBev. Цього тижня ми долучаємося до партнерів, колег, урядів та інших учасників 7-го Глобального тижня безпеки дорожнього руху ООН. Темою цього тижня є стійка трансформація транспорту, що передбачає важливість переходу на пішохідний, велосипедний та громадський транспорт”,
– зазначає Келсі Портер, глобальний директор AB InBev з безпеки, логістики та продажів.
Важливою ініціативою в рамках цього тижня є і висвітлення проблеми водіння у стані алкогольного сп'яніння та небезпека відволікання за під час водіння. Компанія AB InBev розуміє свою роль у формуванні культури відповідального споживання алкоголю та закликає всіх з обережністю та відповідальністю уникати випадків надмірного споживання алкоголю.
В Україні AB InBev Efes проводить активну діяльність, спрямовану на боротьбу зі зловживанням алкоголем. Серед основних ініціатив ― освітній проект «Випробуй у безпеці», організований спільно з Патрульною поліцією України і Всеукраїнською асоціацією автошкіл. Зокрема, в рамках цієї програми були представлені спеціальні окуляри Drunk Busters, що імітують стан алкогольного сп'яніння. Мета ініціативи ― дати водіям усвідомити всі ризики водіння в нетверезому стані.
Компанія також активно популяризує безалкогольне пиво, плануючи і надалі розширювати свій безалкогольний портфель.
#FutureWithMoreCheers #RoadSafety #RethinkMobility