Сайт містить контент тільки для користувачів, які досягли віку 18 +

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Доступ на сайт дозволений лише користувачам, які досягли віку 18+

Введіть дату народження

© 2022 AB InBev Efes Ukraine. Заповнюючи цю форму, ви погоджуєтеся з Правилами користування сайтом і Політикою конфіденційності.


НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Лови настрій

Health warning Health warning

Stella Artois долучається до формування нової гастрономічної культури

12.09.2025


Stella Artois долучається до формування нової гастрономічної культури
Stella Artois долучається до формування нової гастрономічної культури
Stella Artois долучається до формування нової гастрономічної культури
Stella Artois долучається до формування нової гастрономічної культури

Stella Artois долучається до підтримки ключових гастроподій цього року: «Young Chef's», «Salt Conference» і «Chef-Chef».

Їжа давно перестала бути просто продуктом – сьогодні важливе не лише втамування голоду. Розвиток фуд-дизайну, урбаністичної їжі, нові смакові комбінації та увага до культури споживання – ключові тренди сучасної гастрокультури.

Зокрема, цьому і присвячені гастроівенти «­Young Chef's», «Salt Conference» і «Chef-Chef», що відбудуться цієї осені, а їх яскравим доповненням стане Stella Artois.

Легендарний бельгійський бренд з 600-літньою історією відомий не лише вишуканим смаком, незмінно високою якістю і популярністю у 95 країнах світу. Щоб звернути увагу на деталі, майстри Stella Artois розробили власний ритуал наливу та подачі – Perfect Serve. П’ять чітких кроків допомагають підкреслити особливий смак Stella та зробити його подачу впізнаваною і бездоганною.

Крім того, спільні зустрічі за столом об’єднують і зближують людей, і часто такі зустрічі стають початком чогось більшого. Stella Artois розділяє ці моменти єдності, доповнює їх, адже заради моментів, вартих більшого, ми часто і збираємося.

Відтак, партнерство Stella Artois з гастроівентами – природне продовження її естетики, де кожен келих і кожна страва набувають важливого значення. Удосконалити культуру подачі, коли кожна трапеза може бути естетичною, приємною і гармонійною – основна мета Stella Artois, якої легко досягти у партнерстві з широкими гастроплатформами.

Гастрономічні події створюють унікальні умови для розкриття бренду. Живе спілкування із шеф-кухарями, дегустації, інтерактивні зони, тематичні майстер-класи — усе це сприяє тіснішому емоційному зв’язку зі споживачем.

Цим партнерством Stella Artois засвідчує глибоку залученість у розвиток місцевих гастротрендів. Stella Artois стає частиною гастрокультури, що об’єднує людей, підкреслює смак страв і створює особливу атмосферу, адже саме це і є культурним кодом бренду.

«Участь у гастрономічних подіях для нас дуже важлива, адже це внесок у розвиток професії шеф-кухаря. Stella Artois не просто створює продукт — ми доповнюємо і створюємо моменти, варті більшого.  Так само, як і шеф-кухарі, чия фантазія та дух експериментаторства допомагають зробити спільне споживання їжі цікавим, естетичним та особливим. Для нас це партнерство – насамперед про спільні цінності та створення незабутніх моментів, що варті більшого,”

— зазначила Валерія Гладиліна, старший бренд-менеджер Stella Artois компанії AB InBev Efes Ukraine.
Старший бренд-менеджер Stella Artois компанії AB InBev Efes Ukraine
Старший бренд-менеджер Stella Artois компанії AB InBev Efes Ukraine

«Крім того, ми розвиваємо нову платформу «Смак, вартий більшого». Це наш спосіб показати, що гастрономія — це не тільки рецепти, а й історії, люди, культура, це саме життя,

— зазначила Валерія.

Дивитись відео на YouTube:   Stella x Young Chefs: смак, вартий більшого