Сайт містить контент тільки для користувачів, які досягли віку 18 +

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Доступ на сайт дозволений лише користувачам, які досягли віку 18+

Введіть дату народження

© 2020 AB InBev Efes Ukraine. Заповнюючи цю форму, ви погоджуєтеся з Правилами користування сайтом і Політикою конфіденційності.


НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Лови настрій

Health warning Health warning

AB InBev Efes Україна підбила підсумки 2019 року

28.02.2020


AB InBev Efes Україна підбила підсумки 2019 року
AB InBev Efes Україна підбила підсумки 2019 року

Компанія AB InBev Efes Україна, утворена в результаті об’єднання найбільшого в світі виробника пива Anheuser-Busch InBev (AB InBev) і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes, оголосила результати роботи за 2019 рік.

За підсумками року, імпортний сегмент демонструє стабільний результат із невеликим приростом. Зокрема, AB InBev Efes Україна запустила декілька сортів американського пива Goose Island: Goose Island IPA, Goose Island 312 (нефільтроване пиво), Goose Island Midway, а також англійський ель Boddingtons Pub Ale, бельгійський ель Tripel Karmeliet і нове фруктове пиво Hoegaarden Cranberry.

Активне зростання продемонстрували бренди екс-Efes, запущені на початку 2019 року, ― «Белый Медведь», «Старий Мельник із Діжки» і Velkopopovický Kozel. Також демонструють зростання преміальні бренди BUD, Corona та Stella Artois.

«У 2019 році ми реалізували велику кількість цікавих проєктів, ініціювали та підтримали низку важливих соціальних акцій, уклали довгострокові угоди про партнерство. Але ми не плануємо зупинятися на досягнутому»,

― коментує Дмитро Шпаков, президент AB InBev Efes.

AB InBev Efes Україна продовжувала активну діяльність у сфері корпоративної соціальної відповідальності. Серед основних акцій ― День відповідального споживання пива, в рамках якого співробітники нагадали персоналу торгових точок про свідоме ставлення до продажу алкоголю.

Компанія активно співпрацює з Департаментом патрульної поліції та Всеукраїнським об'єднанням автошкіл для реалізації освітньої ініціативи «Випробуй у безпеці» в рамках програми «Випив? За кермо не сідай!». Організатори проєкту надають спеціальні окуляри Drunk Busters, які імітують стан алкогольного сп'яніння. Згідно із задумом, окуляри повинні наочно продемонструвати небезпеку водіння в нетверезому стані.

Ще одним цікавим КСВ-проєктом стала організація екологічної інсталяції «Стихії», приуроченої до Всесвітнього дня охорони довкілля. Компанія також організувала прибирання ВДНГ у Києві та прибережних зон у Чернігові, Миколаєві та Харкові.