AB InBev оновила упаковку бренда Boddingtons на більш дружню до природи
10.12.2020
Компанія AB InBev оновила упаковку бренда Boddingtons. Тепер англійський ель, що припав до смаку українцям, доступний у картонних треях і мультипаках. Нова упаковка для Boddingtons підлягає 100% переробці та може бути використана вдруге.
У рамках глобальної стратегії сталого розвитку компанія планує до 2025 року перейти на випуск продукції в оборотній тарі або упаковці із переважно перероблених матеріалів. Щоб виконати це зобов'язання, вже зараз AB InBev закрила виробничу лінію з упаковки продукції у пластикову плівку в Маґорі, Велика Британія. Перехід Boddingtons від упаковки з пластикової плівки до картонної тари — одна з багатьох ініціатив виробника, що демонструють його дбайливе ставлення до природи.
«Незважаючи на всі виклики, світ плавно рухається до переходу на модель економіки замкнутого типу. Це передбачає формування нової системи цінностей, заснованої на виробництві та використанні товарів і послуг із мінімальним впливом на довкілля. Для нашої компанії турбота про світ, який нас оточує, і про ресурси планети є важливим аспектом діяльності та створення стійкого майбутнього. Наш бренд Boddingtons оновлює упаковку, яка стала більш дружньою до екології»,
— коментує Катерина Сахарнова, маркетинг-менеджер преміальних брендів AB InBev Efes Україна.
Пивоварна компанія Boddingtons заснована в 1778 році в Манчестері. Восени минулого року компанія AB InBev Efes Україна представила на ринку класичний світлий ель Boddingtons Pub Ale. Його особливість — спеціальна азотна капсула. Вона активується при відкритті банки і дає пиву щільну кремову шапку. Boddingtons Pub Ale вирізняється збалансованим і м'яким смаком із переважними нотками солоду і вершковим присмаком, а також квітково-хмельовим ароматом.