Кар’єрні сходинки в пакеті корпоративної культури, або перший раз в маркетинг-директорах
04.04.2018
Перше інтерв'ю Анни Руденко, нового маркетинг-директора «САН ІнБев Україна», після призначення на посаду.
У компаніях нове віяння: призначати на позиції ТОП-ів не досвідчених управлінців з боку, а вирощених інхаус профі, для яких така висока посада - перша в їх кар'єрі. Після Ольги Капустіної, маркетинг-директора WOG, і Павла Данімана, маркетинг-директора «Київстар», які пройшли в своїх компаніях шлях «з солдата в генерали» - нове призначення в цій тенденції. Анна Руденко стала маркетинг-директором «САН ІнБев Україна» після шести років роботи в компанії, де починала як Consumer Insights Manager і молодший бренд-менеджер.
Повне інтерв’ю читайте тут