Stella Artois виступив офіційним спонсором показу короткометражних фільмів Oscar Shorts 2019
21.06.2019
Легендарний бренд пива Stella Artois компанії AB InBev Efes Україна традиційно став офіційним спонсором показу короткометражок Oscar Shorts 2019. У колекцію ввійшли найкращі короткометражні стрічки року за версією Американської кіноакадемії. Починаючи з 20 червня, українці можуть переглянути визнані короткометражки на великому екрані кінотеатру «Оскар».
За традицією, добірка найкращих фільмів включає п’ять стрічок. Цьогоріч володарем премії стала американська соціальна драма «Шкіра» Гая Наттіва. До списку номінантів також увійшли стрічки «Дикун» Жеремі Комте, «Маргарита» Маріанн Фарлі, «Мати» Родріго Сорогоєна та «Затримання» Вінсента Лемба.
«Щороку Stella Artois виступає офіційним спонсором показу короткометражних фільмів Oscar Shorts, які визнані експертами кіноіндустрії. Короткий метр — це концентроване поєднання емоцій та візуальних образів, яке уміщує цілі світи. Ми раді, що українці мають змогу доторкнутися до цього унікального світу і переглядати найкращі фільми світового кінематографу»
— коментує Катерина Сахарнова, маркетинг-менеджер преміальних брендів AB InBev Efes Україна.
Уже не перший рік українські кіномани мають змогу переглянути короткометражки з добірки Oscar Shorts у кінотеатрі. Показ відбувається за сприяння компанії-дистриб’ютора Arthouse Traffic, на сайті якої можна детальніше ознайомитися з програмою та описом сюжетів фільмів. Розклад стрічок та інформація про квитки доступні на сторінці кінотеатру «Оскар».
Кожен короткометражний фільм із колекції Oscar Shorts є унікальним представником свого жанру. Щоб здобути статус «найкращих з найкращих», ці стрічки проходять довгий шлях від локального журі до схвалення кіноакадеміками.