Сайт містить контент тільки для користувачів, які досягли віку 18 +

Доступ на сайт дозволений тільки повнолітнім

Доступ на сайт дозволений лише користувачам, які досягли віку 18+

Введіть дату народження

© 2020 AB InBev Efes Ukraine. Заповнюючи цю форму, ви погоджуєтеся з Правилами користування сайтом і Політикою конфіденційності.


НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я

Лови настрій

Health warning Health warning

Анна Руденко: Наша стратегія – пропонувати досить широкий вибір брендів, щоб кожен споживач міг знайти у нашому портфелі те, що підходить йому.

29.01.2020


Анна Руденко, маркетинг-директор AB InBev Efes Ukraine, розповіла про головні запуски компанії у 2019 році, розробку маркетингових стратегій для нових брендів і оновлення концепції існуючих, різне позиціювання брендів в рамках портфеля компанії, а також про цілі на 2020 рік.

«Перше, що ми плануємо – продовжувати розвивати наш портфель. Також будемо продовжувати фокусуватися на creative excellence, бо віримо, що це здатне дати конкурентну перевагу, допомагає будувати бренди і сприяє тому, щоб споживач обирав саме наші бренди.

Що стосується комунікації – будемо тестувати інноваційні підходи в медіа. Також будемо фокусуватися на культурній релевантності наших брендів і комунікацій. В цілому ж наш фокус – лідерство на ринку в сегментах, в яких ми працюємо».

Більше подробиць в інтерв'ю MMR