Відповідальне споживання алкоголю
Наша філософія
AB InBev Efes традиційно розвиває свій бізнес, виходячи з принципів корпоративної соціальної відповідальності. Компанія розуміє свою відповідальність і роль в формуванні культури відповідального споживання алкоголю і просування здорового способу життя. Компанія реалізує в Україні проекти, спрямовані на формування і просування культури відповідального споживання пива, приділяє увагу пошуку шляхів скорочення негативного впливу на навколишнє середовище, будує відкриті і чесні відносини з суспільством.
Наші цілі в просуванні культури відповідального споживання алкоголю
Ми – глобальна компанія. Ми варимо пиво і створюємо бренди, які об'єднують людей, щоб робити світ кращим – як сьогодні, так і через 100 років. Досягти цього в усьому світі можна лише в суспільстві, де зловживання алкоголем перестало бути гострою соціальною проблемою. Взяті нами зобов'язання з відповідального споживання алкоголю і принципи, що лежать в їх основі, допоможуть втілити цю філософію в життя.
Ми вважаємо, що зловживання алкоголем шкодить нашим споживачам, нашим колегам, нашому суспільству і нашому бізнесу ...
... А це означає, що ми з усією серйозністю беремо на себе відповідальність сприяти скороченню і запобіганню зловживання алкоголем по всьому світу.
Ми віримо і повністю поділяємо прагнення ВООЗ і ООН скоротити до 2025 року зловживання алкоголем на 10% ...
... А це означає, що ми ставимо перед собою амбітні глобальні цілі з відповідального споживання алкоголю і дієво сприяємо реальним і результативним змінам соціальних нормах та поведінки щодо зловживання алкоголем.
Ми віримо в рішення, що засновані на фактах і наукових висновках, і вважаємо, що ключем до прогресу є незалежна оцінка і неупереджений аналіз ...
... А це означає, що фонд AB InBev буде заохочувати заснований на фактах науковий підхід. Ми співпрацюємо з експертами в галузі охорони здоров'я та незалежними фахівцями, які мають повну автономію при публікації результатів своїх досліджень в авторитетних виданнях.
Ми переконані, що забезпечення споживачів високоякісним безалкогольним і слабоалкогольним пивом може зіграти значну роль в скороченні зловживання алкоголем ...
... А це означає, що ми розробляємо стратегію просування безалкогольних та слабоалкогольних брендів, яка дасть споживачам можливість вибору і буде сприяти формуванню здорової культури споживання.
Ми вважаємо, що керування автомобілем в стані алкогольного сп'яніння неприпустимо ...
... А це означає, що ми повністю підтримуємо всі вимоги законодавства і заходи, які спрямовані на зниження випадків кермування у нетверезому стані, включаючи найсуворіші обмеження по концентрації алкоголю в крові.
Ми вважаємо, що можемо допомогти споживачам усвідомити важливість помірного споживання алкоголю ...
... А це означає, що ми продовжуємо працювати з партнерами, розвиваючи та впроваджуючи ефективні рішення, які сприятимуть підвищенню рівня знань про алкоголь серед споживачів.
Ми впевнені, що просування на ринку наших брендів грає важливу роль у формуванні культури відповідального споживання ...
... А це означає, що ми намагаємося домогтися того, щоб наша реклама не була адресована неповнолітнім, відповідала критеріям смаку і нормам пристойності, а також не виставляла в сприятливому вигляді зловживання алкоголем і асоціальну поведінку.
Ми переконані, що нашу продукцію не повинні вживати неповнолітні ...
... А це означає, що ми заохочуємо, просуваємо і реалізуємо програми, політики і проекти, спрямовані на запобігання, протидію і скорочення вживання алкоголю неповнолітніми.
Ми знаємо, що попереду ще багато роботи і у нас є відповіді далеко не на всі питання ...
... А це означає, що ми співпрацюємо з експертами в галузі охорони здоров'я, державними органами та іншими партнерами, готовими до спільної роботи, а також прислухаємося до тих, хто може запропонувати нам, як швидше і краще досягти наших цілей.